Przeglądanie sylabusów
Kierunek: | Biologia (specjalność biologia medyczna), I stopień [6 sem], stacjonarny, ogólnoakademicki, rozpoczęty w: 2015 |
Semestr: | 6 |
- Komunikat "Brak koordynatora" oznacza, że żaden nauczyciel nie został przypisany do modułu.
- Komunikat "Brak nauczyciela" oznacza, że żaden nauczyciel nie został przypisany do przedmiotu.
- Komunikat "Brak sylabusa" jest wyświetlany zawsze razem z komunikatem "Brak nauczyciela" / "Brak koordynatora" lub jeżeli dany nauczyciel nie wprowadził swojego sylabusa.
Specjalność: cały kierunek
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Biotechnologia | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Biotechnologia | wykład | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Botanika farmakologiczna | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Botanika farmakologiczna | wykład | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Botanika farmakologiczna | laboratorium | 40,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Botanika farmakologiczna | ćwiczenia terenowe | 5,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Ekologia człowieka | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Ekologia człowieka | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Ekologia człowieka | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Fizjologia roślin KR | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Fizjologia roślin KR | wykład | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Fizjologia roślin KR | laboratorium | 60,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Inżynieria biomateriałowa w medycynie | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Inżynieria biomateriałowa w medycynie | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Mechanizmy ewolucji | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Mechanizmy ewolucji | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Mechanizmy ewolucji | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Metody biochemiczne w analityce medycznej | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Metody biochemiczne w analityce medycznej | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Metody biochemiczne w analityce medycznej | laboratorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Seminarium | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Seminarium | seminarium | 45,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |