01W
|
Student, który ukończył moduł, wykazuje się znajomością podstawowych charakterystyk rozwoju dzieci na etapie przedszkolnym oraz na I i II etapie nauczania
|
|
|
02W
|
Zna dominujące na poszczególnych etapach formy aktywności dzieci (w tym form aktywności muzycznej)
|
|
|
03W
|
Zna dysharmonie i zaburzenia w rozwoju dzieci przedszkolnych oraz na I i II etapie nauczania
|
|
|
04W
|
Znane mu jest zagadnienie psychologicznych problemów pracy opiekuńczo-wychowawczej z dziećmi
|
|
|
05U
|
Nabywa umiejętność wykorzystania wiedzy na temat rozwoju (i zaburzeń rozwoju) dzieci dla kształtowanie własnej praktyki nauczania
|
|
|
06U
|
Posiada umiejętność kształtowania kompetencji i nawyków dzieci w oparciu wiedzę psychologiczną
|
|
|
07K
|
Ma świadome i refleksyjne podejście do kształtowania własnych kompetencji pedagogicznych
|
|
|
09K
|
Wykazuje skłonność do zindywidualizowanego i kompleksowego traktowania problemów związanych z nauczaniem i rozwojem uczniów
|
|
|