01W
|
Student, który zaliczył moduł, potrafi scharakteryzować główne kierunki i nurty wychowania estetycznego, zna historię edukacji plastycznej
|
|
|
02W
|
zna podstawę programową w zakresie edukacji plastycznej dla edukacji przedszkolnej oraz I i II etapu edukacyjnego
|
|
|
03W
|
zna zasady projektowania sytuacji edukacyjnych z zakresu plastyki na poziomie przedszkola i szkoły podstawowej oraz form pracy pozaszkolnej
|
|
|
04W
|
zna zasady organizacji warsztatu pracy nauczyciela oraz obudowę dydaktyczną edukacji plastycznej na poziomie przedszkola i szkoły podstawowej
|
|
|
05U
|
ma umiejętność planowania rozkładu materiału i przygotowywania zajęć plastycznych i lekcji plastyki
|
|
|
06U
|
posiada podstawowe umiejętności rozwiązywania problemów edukacyjnych i wychowawczych oraz oceny przydatności typowych procedur pedagogicznych w edukacji artystycznej
|
|
|
07U
|
ocenia osiągnięcia uczniów oraz potrafi kierować procesem wychowania i kształcenia z zastosowaniem kryterium rozwojowego, umie stymulować i wspierać rozwój osobowości ucznia
|
|
|
08U
|
potrafi wypowiadać się w mowie i piśmie na tematy związane z edukacją plastyczną i wychowaniem
|
|
|
09K
|
jest gotowy do pracy zespołowej oraz do komunikowania się i współpracy z otoczeniem
|
|
|
10K
|
docenia znaczenie wychowania estetycznego dla formowania społeczeństwa, zaspakajania jego potrzeb edukacyjnych i kulturalnych
|
|
|
11K
|
rozumie potrzebę permanentnego rozwoju osobistego, planuje rozwój zawodowy
|
|
|
12K
|
jest świadomy zasad etyki zawodowej nauczyciela, wykazuje aktywność i profesjonalizm w działaniach edukacyjnych
|
|
|