Zapomniałeś hasła? |

Przeglądanie efektów uczenia się przedmiotu

Kierunek:Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych, I stopień [6 sem], stacjonarny, ogólnoakademicki, rozpoczęty w: 2021
Specjalność:cały kierunek
Przedmiot:Pedagogika
Akcje
Drukuj
Symbol Opis Kierunkowe efekty uczenia się Charakterystyki drugiego stopnia PRK
01W Student, który zaliczył przedmiot, zna i rozumie organizację i funkcjonowanie systemu oświaty oraz podstawowe zagadnienia prawa oświatowego (B2.W1)
02W zna i rozumie rolę nauczyciela, etykę zawodową nauczyciela, prawa i obowiązki nauczycieli, zasady projektowania ścieżki własnego rozwoju zawodowego (B2.W2)
03W rozumie istotę i funkcje wychowania oraz proces wychowania, znaczenie współpracy rodziny ucznia i szkoły oraz szkoły ze środowiskiem pozaszkolnym, zna regulacje prawne pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (B2.W3)
04W zna zasady pracy opiekuńczo-wychowawczej nauczyciela, rozumie procesy społeczne w klasie, zna rodzaje zaburzeń w rozwoju dziecka, problematykę dziecka w sytuacji kryzysowej, zagrożenia, na jakie narażone są dzieci i młodzież (B2.W4)
05W rozumie zagadnienie specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów i ich uwarunkowania (B2.W5)
06W zna zasady pracy z uczniem z trudnościami w uczeniu się, rodzaje dysfunkcji i sposoby ich przezwyciężania; zasady dokonywania diagnozy nauczycielskiej w pedagogice (B2.W6)
07W zna procedurę doradztwa zawodowego - wspomagania ucznia w projektowaniu ścieżki edukacyjno - zawodowej (B2.W7)
08U potrafi wybrać program nauczania zgodny z wymaganiami podstawy programowej i dostosować go do potrzeb edukacyjnych uczniów (B2.U1)
09U potrafi zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju zawodowego (B2.U2)
10U potrafi formułować oceny etyczne związane z wykonywaniem zawodu nauczyciela (B2.U3)
11U potrafi nawiązywać współpracę z nauczycielami oraz ze środowiskiem pozaszkolnym (B2.U4)
12U potrafi rozpoznawać sytuację zagrożeń i uzależnień uczniów (B2.U5)
13U potrafi zdiagnozować potrzeby edukacyjne ucznia i zaprojektować dla niego odpowiednie wsparcie (B2.U6)
14U potrafi określić przybliżony potencjał ucznia i doradzić mu ścieżkę rozwoju (B2.U7)
15K jest gotów do okazywania empatii uczniom oraz zapewniania im wsparcia i pomocy (B2.K1)
16K jest przygotowany do profesjonalnego rozwiązywania konfliktów w klasie szkolnej lub grupie wychowawczej (B2.K2)
17K jest gotów do samodzielnego pogłębiania wiedzy pedagogicznej (B2.K3)
18K jest gotów do współpracy z nauczycielami i specjalistami w celu doskonalenia swojego warsztatu pracy (B2.K4)