01W
|
Student, który zaliczył przedmiot, zna usytuowanie dydaktyki w zakresie pedagogiki, a także przedmiot i zadania współczesnej dydaktyki oraz relację dydaktyki ogólnej do dydaktyk szczegółowych (C.W1)
|
|
|
02W
|
zna zagadnienie klasy szkolnej jako środowiska edukacyjnego (C.W2)
|
|
|
03W
|
zna i rozumie współczesne koncepcje nauczania i cele kształcenia (C.W3)
|
|
|
04W
|
zna zagadnienie lekcji jako jednostki dydaktycznej (C.W4)
|
|
|
05W
|
rozumie konieczność projektowania działań edukacyjnych dostosowanych do zróżnicowanych potrzeb i możliwości uczniów (C.W5)
|
|
|
06W
|
zna i rozumie sposoby i znaczenie oceniania osiągnięć szkolnych uczniów (C.W6)
|
|
|
07W
|
zna i rozumie znaczenie języka jako narzędzia pracy nauczyciela (C.W7)
|
|
|
08U
|
potrafi zidentyfikować potrzeby dostosowania metod pracy do klasy zróżnicowanej pod względem poznawczym, kulturowym, statusu społecznego lub materialnego (C.U1)
|
|
|
09U
|
potrafi zaprojektować działania służące integracji klasy szkolnej (C.U2)
|
|
|
10U
|
potrafi dobierać metody nauczania do nauczanych treści i zorganizować pracę uczniów (C.U3)
|
|
|
11U
|
wybrać model lekcji i zaprojektować jej strukturę (C.U4)
|
|
|
12U
|
zaplanować pracę z uczniem zdolnym, przygotowującą go do udziału w konkursie przedmiotowym lub współzawodnictwie sportowym (C.U5)
|
|
|
13U
|
dokonać oceny pracy ucznia i zaprezentować ją w formie oceny kształtującej (C.U6)
|
|
|
14K
|
jest gotów do twórczego poszukiwania najlepszych rozwiązań dydaktycznych sprzyjających postępom uczniów (C.K1)
|
|
|