01W
|
Student, który zaliczył przedmiot, zna budowę i działanie narządu głosu, ma wiedzę na temat higienicznej i prawidłowej, bezpiecznej emisji głosu
|
|
|
02W
|
ma wiedzę na temat problemów dotyczących roli prawidłowej emisji głosu i kultury żywego słowa w funkcjonowaniu współczesnej edukacji na świecie
|
|
|
03U
|
potrafi samodzielnie dobierać ćwiczenia pomagające realizować zagadnienia związane z prawidłową fonacją i rehabilitacją głosu
|
|
|
04U
|
potrafi zastosować umiejętności praktyczne z zakresu emisji głosu i kultury żywego słowa w rozwoju własnej kariery zawodowej oraz realizacji zadań edukacyjnych i wychowawczych szkoły
|
|
|
05K
|
jest gotów do nieustannego doskonalenia własnego warsztatu emisji głosu
|
|
|
06K
|
jest gotów odpowiedzialnie zaplanować i zrealizować pracę nad doskonaleniem emisji głosu uczniów pracujących pod jego kierunkiem
|
|
|
07K
|
potrafi krytycznie i odpowiedzialnie analizować emisję głosu ucznia z nastawieniem na umiejętność właściwej korekty
|
|
|
08K
|
jest gotów zaplanować pracę własną nad doskonaleniem emisji głosu, a także działania na rzecz podnoszenia jakości efektów artystycznych placówki, w której pracuje
|
|
|
09K
|
jest gotów do definiowania własnych spostrzeżeń na tematy dotyczące emisji głosu związane z działaniami zawodowymi
|
|
|
10K
|
potrafi zastosować wiedzę z zakresu emisji głosu w komunikacji interpersonalnej i ekspresji wokalnej
|
|
|
11K
|
jest gotów do podejmowania prób inicjowania artystycznych lub społecznych działań propagujących prawidłową emisję głosu
|
|
|