01W
|
Student, który zaliczył przedmiot, zna usytuowanie dydaktyki w zakresie pedagogiki, a także przedmiot i zadania współczesnej dydaktyki oraz relację dydaktyki ogólnej do dydaktyk szczegółowych
|
|
|
02W
|
zna zagadnienie klasy szkolnej jako środowiska edukacyjnego
|
|
|
03W
|
zna i rozumie współczesne koncepcje nauczania i cele kształcenia, zasady dydaktyki, metody nauczania, treści nauczania i organizację procesu kształcenia oraz pracy uczniów
|
|
|
04W
|
zna zagadnienie lekcji jako jednostki dydaktycznej
|
|
|
05W
|
rozumie konieczność projektowania działań edukacyjnych dostosowanych do zróżnicowanych potrzeb i możliwości uczniów
|
|
|
06W
|
zna i rozumie sposoby i znaczenie oceniania osiągnięć szkolnych uczniów
|
|
|
07U
|
potrafi zidentyfikować potrzeby dostosowania metod pracy do klasy zróżnicowanej pod względem poznawczym, kulturowym, statusu społecznego lub materialnego
|
|
|
08U
|
potrafi zaprojektować działania służące integracji klasy szkolnej
|
|
|
09U
|
potrafi dobierać metody nauczania do nauczanych treści i zorganizować pracę uczniów oraz wybrać model lekcji i zaprojektować jej strukturę
|
|
|
10U
|
zaplanować pracę z uczniem zdolnym, przygotowującą go do udziału w konkursie przedmiotowym
|
|
|
11U
|
dokonać oceny pracy ucznia i zaprezentować ją w formie oceny kształtującej
|
|
|
12K
|
jest gotów do twórczego poszukiwania najlepszych rozwiązań dydaktycznych sprzyjających postępom uczniów
|
|
|