K01
|
Dostrzega i uświadamia sobie złożoność relacji między mózgiem a zachowaniem człowieka w normie i patologii.
|
|
K02
|
Docenia znaczenie rozszerzenia neuropsychologicznego opisu zaburzeń w chorobach neurologicznych, psychicznych i somatycznych.
|
|
K03
|
Akceptuje wartości etyczne w kontakcie z osobą chorą i jej rodziną.
|
|
U01
|
Potrafi charakteryzując zaburzenia odnosić się do opisu na poziomie kategorialnym i klinicznym.
|
|
U02
|
Potrafi posługiwać się międzynarodowymi klasyfikacjami chorób i zaburzeń psychicznych.
|
|
U03
|
Potrafi zilustrować w jaki sposób omawiane deficyty wpływają na całościowe funkcjonowanie osoby z dysfunkcją mózgu.
|
|
W01
|
Zna kryteria opisu i obraz kliniczny zaburzeń poznawczych i behawioralnych u osób z różnym rodzajem dysfunkcji OUN.
|
|
W02
|
Potrafi wyjaśnić mózgowe mechanizmy różnych postaci zaburzeń.
|
|
W03
|
Opisuje deficyty neuropsychologiczne obecne u osób z różnorodnymi schorzeniami somatycznymi.
|
|