01
|
Potrafi wymienić, zdefiniować, porównać i ocenić zjawiska i pojęcia z zakresu cywilizacji i kultury wybranych krajów hispanojęzycznych oraz wie jak je zastosować w przyszłej pracy zawodowej
|
|
|
02
|
Potrafi wymienić, zanalizować i zinterpretować, dokonać syntezy różnych wytworów kultury dobierając odpowiednie metody i narzędzia badawcze
|
|
|
03
|
Potrafi wymienić zjawiska i instytucje związane ze współczesnym życiem kulturalnym w wybranych krajach hiszpańskiego obszaru językowego
|
|
|
04
|
Potrafi dokonać właściwej selekcji i analizy informacji pochodzących z różnych źródeł oraz ich integracji dla potrzeb zawodowych
|
|
|
05
|
Samodzielnie zdobywa wiedzę sięgając do różnych źródeł, ma Swiadomość pogłebiania tej wiedzy w sposób samodzielny
|
|
|
06
|
Ocenia i prezentuje zjawiska kulturowe hiszpańskiego obszaru językowego
|
|
|
07
|
Uczestniczy w życiu kulturalnym związanym z cywilizacją krajów hispanojęzycznych, interesuje się aktualnymi wydarzeniami kulturalnymi i nowymi zjawiskami w sztuce wybranych krajów hispanojęzycznych, śledzi pojawianie się nowych wytworów kultury i zjawisk
|
|
|
08
|
Potrafi docenić tradycję i dziedzictwo kulturowe wybranych krajów hiszpańskiego obszaru językowego
|
|
|