01
|
student, który zaliczył przedmiot, definiuje różne ujęcia oligofazji
|
|
|
02
|
student, który zaliczył przedmiot, rozpoznaje zaburzenia mowy towarzyszące upośledzeniu umysłowemu
|
|
|
03
|
student, który zaliczył przedmiot, wyjaśnia możliwości i ograniczenia językowe i komunikacyjne osób upośledzonych umysłowo
|
|
|
04
|
student, który zaliczył przedmiot, opracowuje opinię logopedyczną osób z upośledzeniem umysłowym i przygotowuje konspekty do zajęć
|
|
|
05
|
student, który zaliczył przedmiot, przygotowuje program postępowania terapeutycznego
|
|
|
06
|
student, który zaliczył przedmiot, jest otwarty na problemy ludzi dotkniętych upośledzeniem umysłowym oraz na poznawanie wyników badań nad zaburzeniami mowy.
|
|
|
07
|
student, który zaliczył przedmiot, jest gotowy do współpracy z różnymi specjalistami w zakresie diagnozy i terapii osób upośledzonych umysłowo
|
|
|
08
|
student, który zaliczył przedmiot, projektuje modele diagnozy i terapii logopedycznej w odniesieniu do dzieci upośledzonych umysłowo
|
|
|