01
|
student, który zaliczył przedmiot, potrafi scharakteryzować zaburzenia mowy dzieci i młodzieży z różnymi ubytkami słuchu.
|
|
|
02
|
student, który zaliczył przedmiot, charakteryzuje etapy diagnozy surdologopedycznej i postępowania terapeutycznego.
|
|
|
03
|
student, który zaliczył przedmiot, potrafi samodzielnie przeprowadzić analizę i ocenę trudności językowych osób niesłyszących.
|
|
|
04
|
student, który zaliczył przedmiot, potrafi posługiwać się systemami manualnymi wspomagającymi terapię surdologopedyczną.
|
|
|
05
|
student, który zaliczył przedmiot, ma świadomość konieczności uwzględnienia wielu zmiennych w opisie zaburzeń mowy osób niesłyszących.
|
|
|
06
|
student, który zaliczył przedmiot, jest otwarty na kontakty z niesłyszącymi i chętny do przełamywania barier komunikacyjnych w kontaktach z dziećmi i młodzieżą z uszkodzeniami słuchu.
|
|
|