01
|
ma pogłębioną i rozszerzoną wiedzę o specyfice przedmiotowej i metodologicznej w zakresie literatury hiszpańskiej i hispanoamerykańskiej oraz jest przygotowany do zastosowania tej wiedzy w przyszłej działalności profesjonalnej
|
|
|
02
|
zna na poziomie rozszerzonym pojęcia z dziedziny literaturoznawstwa
|
|
|
03
|
ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę z zakresu terminologii i metodologii badań literaturoznawczych
|
|
|
04
|
ma uporządkowaną, pogłębioną i rozszerzoną wiedzę z zakresu literatury hiszpańskiej i hispanoamerykańskiej
|
|
|
05
|
ma pogłębioną wiedzę o powiązaniach literaturoznawstwa z innymi dziedzinami nauk humanistycznych
|
|
|
06
|
zna współczesne szkoły badawcze i dokonania naukowe z zakresu literaturoznawstwa
|
|
|
07
|
zna i rozumie zaawansowane metody analizy i interpretacji różnych wytworów kultury właściwe dla tradycji, teorii i szkół badawczych w literaturoznawstwa
|
|
|
08
|
zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności intelektualnej i prawa autorskiego
|
|
|
09
|
potrafi dokonać właściwej selekcji i analizy informacji pochodzących z różnych źródeł, oraz ocenić ich przydatność dla studiowanych języków
|
|
|
10
|
posiada pogłębione umiejętności badawcze (tj. i analiza prac innych autorów, synteza poglądów, dobór metod i narzędzi badawczych, opracowanie i prezentacja wyników), umożliwiające oryginalne rozwiązywanie złożonych problemów z zakresu literatury hiszpańskiej i hispanoamerykańskiej
|
|
|
11
|
właściwie wykorzystuje i integruje nabytą wiedzę z zakresu literaturoznawstwa przygotowując się do rozwiązywania problemów związanych z wykonywaniem przyszłego zawodu
|
|
|
12
|
potrafi rozpoznać różne rodzaje tekstów i wytworów kultury materialnej krajów hispanojęzycznych
|
|
|
13
|
właściwie rozumie, analizuje i interpretuje zagadnienia z dziedziny literaturoznawstwa w celu określenia ich znaczeń, oddziaływania społecznego, oraz miejsca w procesie historyczno-kulturowym
|
|
|
14
|
porównuje różne koncepcje teoretyczne, uwzględniające nowe osiągnięcia dotyczące badań nad literaturą
|
|
|
15
|
potrafi przedstawić spójną argumentację z wykorzystaniem własnych poglądów oraz poglądów innych autorów oraz formułować odpowiednie wnioski i tworzyć syntetyczne podsumowania
|
|
|
16
|
posiada umiejętność formułowania opinii krytycznych i ich prezentacji w różnych formach i mediach, w odniesieniu do zjawisk kulturowych hiszpańskiego obszaru językowego, opierając się na wiedzy naukowej z zakresu literaturoznawstwa
|
|
|
17
|
potrafi przygotować spójne wypowiedzi ustne o różnej długości, dotyczące różnorodnej tematyki ogólnej, a także tematyki związanej z analizą literacką tekstów hispanojęzycznych
|
|
|
18
|
posiada świadomość poziomu swojej wiedzy oraz konieczności jej ustawicznego, samodzielnego pogłębiania, inspirując innych do podobnych działań w tym zakresie
|
|
|
19
|
jest przygotowany do samodzielnego pogłębiania i aktualizowania swojej wiedzy z zakresu literatury hiszpańskiej i hispanojęzycznej
|
|
|
20
|
potrafi współpracować z innymi w tworzeniu prac projektowych i realizacji wspólnych opracowań
|
|
|
21
|
potrafi współpracować z osobami w grupie przy rozwiązywaniu zagadnień i problemów szczegółowych, wymagających pogłębionej znajomości z zakresu literatury hispanojęzycznej
|
|
|
22
|
potrafi ukierunkować swoje zainteresowania, określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania
|
|
|
23
|
potrafi identyfikować i analizować własne zadania związane z przygotowaniem się do wykonywania zawodu
|
|
|
24
|
potrafi docenić tradycję i dziedzictwo kulturowe krajów romańskiego obszaru językowego
|
|
|
25
|
posiada aktywną postawę badacza i przyszłego popularyzatora kultury krajów hispanojęzycznych
|
|
|
26
|
systematycznie uczestniczy w życiu kulturalnym związanym z językiem i cywilizacją krajów hispanojęzycznych interesuje się aktualnymi wydarzeniami kulturalnymi i nowymi zjawiskami w sztuce tych krajów
|
|
|