01
|
ma pogłębioną wiedzę o specyfice oraz nauczaniu sprawności językowych (receptywnych i produktywnych) wśród uczniów gimnazjalnych i licealnych
|
|
|
02
|
zna na poziomie rozszerzonym terminologię dydaktyczną niezbędną dla lektury opracowań teoretycznych w języku hiszpańskim.
|
|
|
03
|
ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę o technikach nauczania mówienia i pisania w języku hiszpańskim w odniesieniu do podstawy programowej dla III i IV etapu edukacyjnego.
|
|
|
04
|
zna strategie nauczania gramatyki, słownictwa, ortografii i wymowy w języku hiszpańskim
|
|
|
05
|
rozróżnia zadania na rozwijanie kompetencji językowej, komunikacyjnej oraz interkulturowej i zna sposoby ewaluacji poszczególnych kompetencji.
|
|
|
06
|
zna różne koncepcje teoretyczne z zakresu kompetencji interkulturowej i potrafi je ilustrować poprzez analizę materiałów dydaktycznych (podręczniki, strony internetowe)
|
|
|
07
|
zna Europejski System Opisu Kształcenia Językowego i potrafi stosować w praktyce jego wybrane narzędzia
|
|
|
08
|
potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę z zakresu glottodydaktyki, formułować problemy istotne dla nauczyciela języka hiszpańskiego na III i IV etapie edukacyjnym
|
|
|
09
|
potrafi wykorzystywać wiedzę z zakresu dydaktyki, językoznawstwa, pedagogiki i i psychologii w konstruowaniu programów nauczania i scenariuszy lekcji.
|
|
|
10
|
posiada świadomość poziomu swojej wiedzy z zakresu dydaktyki języka hiszpańskiego i jest przygotowany do samodzielnego jej pogłębiania i aktualizowania.
|
|
|
11
|
ukierunkowuje swoje zainteresowania dydaktyczne i określa priorytety dla praktycznych działań nauczyciela języka hiszpańskiego na III i IV etapie edukacyjnym
|
|
|