Zapomniałeś hasła? |

Przeglądanie modułowych efektów kształcenia

Kierunek:Filologia romańska (język hiszpański), II stopień [4 sem], stacjonarny, ogólnoakademicki, rozpoczęty w: 2013
Specjalność:nauczycielska B (kontynuacja spec. naucz. ze studiów 1 stopnia)
Moduł:Dydaktyka języka hiszpańskiego
Akcje
Drukuj
Symbol Opis Kierunkowe efekty kształcenia Obszarowe efekty kształcenia
01 ma pogłębioną wiedzę o specyfice oraz nauczaniu sprawności językowych (receptywnych i produktywnych) wśród uczniów gimnazjalnych i licealnych
02 zna na poziomie rozszerzonym terminologię dydaktyczną niezbędną dla lektury opracowań teoretycznych w języku hiszpańskim.
03 ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę o technikach nauczania mówienia i pisania w języku hiszpańskim w odniesieniu do podstawy programowej dla III i IV etapu edukacyjnego.
04 zna strategie nauczania gramatyki, słownictwa, ortografii i wymowy w języku hiszpańskim
05 rozróżnia zadania na rozwijanie kompetencji językowej, komunikacyjnej oraz interkulturowej i zna sposoby ewaluacji poszczególnych kompetencji.
06 zna różne koncepcje teoretyczne z zakresu kompetencji interkulturowej i potrafi je ilustrować poprzez analizę materiałów dydaktycznych (podręczniki, strony internetowe)
07 zna Europejski System Opisu Kształcenia Językowego i potrafi stosować w praktyce jego wybrane narzędzia
08 potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę z zakresu glottodydaktyki, formułować problemy istotne dla nauczyciela języka hiszpańskiego na III i IV etapie edukacyjnym
09 potrafi wykorzystywać wiedzę z zakresu dydaktyki, językoznawstwa, pedagogiki i i psychologii w konstruowaniu programów nauczania i scenariuszy lekcji.
10 posiada świadomość poziomu swojej wiedzy z zakresu dydaktyki języka hiszpańskiego i jest przygotowany do samodzielnego jej pogłębiania i aktualizowania.
11 ukierunkowuje swoje zainteresowania dydaktyczne i określa priorytety dla praktycznych działań nauczyciela języka hiszpańskiego na III i IV etapie edukacyjnym