01
|
ma pogłębioną wiedzę z zakresu psycholingwistycznych aspektów przyswajania języka obcego w wieku dorastania i osób dorosłych
|
|
|
02
|
zna na poziomie rozszerzonym terminologię glottodydaktyczną oraz powiązania dydaktyki z innymi dyscyplinami (językoznawstwo, pedagogika, psychologia, psycholingwistyka, socjolingwistyka, etnolingwistyka).
|
|
|
03
|
zna etapy przyswajania języka oraz zadania uczącego się w aspekcie psycholingwistycznym (operacje mentalne) i ich praktyczne implikacje.
|
|
|
04
|
zna Europejski System Opisu Kształcenia Językowego (poziomy językowe, kryteria ewaluacji) i jego przydatność dla nauczyciela języka obcego
|
|
|
05
|
zna różne koncepcje teoretyczne i pojęcia z zakresu kompetencji kulturowej i dialogu interkulturowego
|
|
|
06
|
potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę z zakresu glottodydaktyki, formułować problemy istotne dla nauczyciela języka obcego na III i IV etapie edukacyjnym
|
|
|
07
|
potrafi integrować wiedzę z zakresu językoznawstwa, pedagogiki i i psychologii, wzbogacając swoją kompetencję nauczycielską.
|
|
|
08
|
posiada świadomość poziomu swojej wiedzy teoretycznej z zakresu glottodydaktyki i jest przygotowany do samodzielnego jej pogłębiania i aktualizowania.
|
|
|
09
|
ukierunkowuje swoje zainteresowania dydaktyczne i określa priorytety dla praktycznych działań nauczyciela języka obcego na III i IV etapie edukacyjnym
|
|
|