Zapomniałeś hasła? |

Przeglądanie modułowych efektów kształcenia

Kierunek:Filologia romańska (język hiszpański), II stopień [4 sem], stacjonarny, ogólnoakademicki, rozpoczęty w: 2013
Specjalność:nauczycielska B (bez przygotowania ze studiów 1 stopnia)
Moduł:Praktyka ogólnopedagogiczna śródroczna
Akcje
Drukuj
Symbol Opis Kierunkowe efekty kształcenia Obszarowe efekty kształcenia
01 Identyfikuje sposoby organizowania procesu nauczania i wychowania w szkole
02 Rozpoznaje i analizuje zasady współpracy nauczyciela w ramach jego działalności dydaktyczno-wychowawczej z rodzicami oraz innymi specjalistami (np. pedagogiem szkolnym, psychologiem, logopedą)
03 Analizuje i weryfikuje własny poziom umiejętności z zakresu komunikowania się w rzeczywistości szkolnej, dzięki czemu potrafi stosować umiejętności asertywne w różnych sytuacjach szkolnych
04 Korzysta ze swoich umiejętności wnikliwego obserwowania, prowadzenia rozmowy, przeprowadzania badań socjometrycznych oraz interpretowania zebranych na tej podstawie danych i opracowania charakterystyki wybranej klasy szkolnej
05 Przeprowadza obserwacje i rozmowy z uczniami, umożliwiające zapoznanie się z sytuacją szkolną oraz formami pomocy dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, na ich podstawie dokonuje charakterystyki ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
06 Analizuje działania wychowawcy klasy na rzecz stymulowania rozwoju i integracji grupy oraz ocenia ich skuteczność
07 Wykazuje aktywność i zaangażowanie w wychowawcze oddziaływania na uczniów w procesie nauczania
08 Jest świadomy problemów w pracy dydaktyczno-wychowawczej oraz wykazuje gotowość do komunikowania się i współpracy z otoczeniem
09 Świadomie rozwija własne kompetencje intra- i interpersonalne oraz wykorzystuje je w trakcie