01
|
Student, który zaliczył przedmiot, potrafi: dookreślić istotę i specyficzne cechy tradycyjnego i współczesnego paradygmatu zarządzania przestrzenią/sferą kultury/sztuki, w szczególności wyeksponować walory humanistycznie zorientowanego podejścia w zarządzaniu w tych obszarach
|
|
|
02
|
posługiwać się podstawową terminologią z zakresu ogólnej i branżowej teorii managementu
|
|
|
03
|
wskazać podstawowe pozycje literatury traktujące o problemach zarządzania ogólnego oraz zarządzania kulturą/sztuką i dokonać jej krytycznej analizy
|
|
|
04
|
wyszukiwać informacji na temat innowacyjnych podejść w praktyce zarządzania na polu działalności kulturalnej i na bieżąco swą wiedzę na ten temat aktualizować, opracować autorską strategię innowacji w zarządzaniu instytucją kultury lub innymi podmiotem działającym na rzecz rozwoju współczesnej kultury/sztuki
|
|
|
05
|
dostrzec i wyeksponować aktualne problemy i dylematy (w szczególności aksjologiczne) dotyczące zarządzania na polu działalności kulturalnej/artystycznej
|
|
|