K01
|
Akceptuje i szanuje autonomię dziecięcego pacjenta w procesie diagnozy i leczenia.
|
|
K02
|
Wykazuje wrażliwość nawet na niewielkie symptomy trudności dziecka.
|
|
K03
|
Wykazuje chęć pomocy dziecku z zaburzeniami funkcjonowania OUN.
|
|
U01
|
Potrafi przeprowadzić wstępne rozpoznanie problemu dziecka i zaplanować kolejne etapy diagnozy.
|
|
U02
|
Dobiera odpowiednie do problemu metody diagnozy dziecka, umiejętnie łącząc testy z próbami eksperymentalno – klinicznymi.
|
|
U03
|
Potrafi na podstawie wyników oceny neuropsychologicznej wnioskować o deficytach podstawowych i spektrum trudności wynikających z głównego problemu dziecka oraz przeprowadzić diagnozę różnicową.
|
|
W01
|
Zna procesy składowe rozwoju ośrodkowego układu nerwowego.
|
|
W02
|
Wie, jakie czynniki mogą wpływać modyfikująco, a jakie determinująco na rozwój OUN w ontogenezie.
|
|
W03
|
Zna obraz kliniczny zakłóceń funkcjonowania dziecka w zależności od określonego czynnika etiologicznego.
|
|