Zapomniałeś hasła? |

Przeglądanie modułowych efektów kształcenia

Kierunek:Filologia romańska (język hiszpański), II stopień [4 sem], stacjonarny, ogólnoakademicki, rozpoczęty w: 2014
Specjalność:nauczycielska B (kontynuacja spec. naucz. ze studiów 1 stopnia)
Moduł:Dydaktyka języka obcego -III i IV etap eduk.
Akcje
Drukuj
Symbol Opis Kierunkowe efekty kształcenia Obszarowe efekty kształcenia
01 ma pogłębioną wiedzę z zakresu psycholingwistycznych aspektów przyswajania języka obcego w wieku dorastania i
osób dorosłych
02 zna na poziomie rozszerzonym terminologię glottodydaktyczną oraz powiązania dydaktyki z innymi dyscyplinami (językoznawstwo, pedagogika, psychologia, psycholingwistyka, socjolingwistyka, etnolingwistyka).
03 zna etapy przyswajania języka oraz zadania uczącego się w aspekcie psycholingwistycznym (operacje mentalne) i ich praktyczne implikacje.
04 zna Europejski System Opisu Kształcenia Językowego (poziomy językowe, kryteria ewaluacji) i jego przydatność dla nauczyciela języka obcego
05 zna różne koncepcje teoretyczne i pojęcia z zakresu kompetencji kulturowej i dialogu interkulturowego
06 potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę z zakresu glottodydaktyki, formułować problemy istotne dla nauczyciela języka obcego na III i IV etapie edukacyjnym
07 potrafi integrować wiedzę z zakresu językoznawstwa, pedagogiki i i psychologii, wzbogacając swoją kompetencję nauczycielską.
08 posiada świadomość poziomu swojej wiedzy teoretycznej z zakresu glottodydaktyki i jest przygotowany do samodzielnego jej pogłębiania i aktualizowania.
09 ukierunkowuje swoje zainteresowania dydaktyczne i określa priorytety dla praktycznych działań nauczyciela języka obcego na III i IV etapie edukacyjnym