01
|
student, który zaliczył przedmiot, potrafi dokonać prawidłowej diagnozy w zakresie różnicowania zaburzeń płynności mówienia: jąkania, giełkotu, rozwojowej niepłynności mówienia
|
|
|
02
|
student, który zaliczył przedmiot, potrafi zaprojektować właściwy przebieg terapii logopedycznej w poszczególnych przypadkach, przy uwzględnieniu potrzeb pacjenta wynikających z jego wieku, charakterystyki objawów i etiologii zaburzenia
|
|
|
03
|
student, który zaliczył przedmiot, potrafi aplikować wiedzę z zakresu teorii zaburzeń mowy, nauk medycznych, neuropsychologii, psychologii, audiologii i fonetyki w diagnozowaniu i terapii osób z zaburzeniami płynności mowy
|
|
|
04
|
student, który zaliczył przedmiot, potrafi przeprowadzić skuteczną terapię osób z zaburzeniami płynności mówienia
|
|
|
05
|
student, który zaliczył przedmiot, potrafi pracować w zespole złożonym z różnych specjalistów zajmujących się pomocą osobom z zaburzeniami płynności mówienia
|
|
|
06
|
student, który zaliczył przedmiot, potrafi prezentować odpowiednią postawę etyczną wiążącą się z wykonywaniem zawodu logopedy
|
|
|