Zapomniałeś hasła? |

Przeglądanie modułowych efektów kształcenia

Kierunek:Filologia polska, I stopień [6 sem], stacjonarny, ogólnoakademicki, rozpoczęty w: 2014
Specjalność:logopedyczna
Moduł:Teoria zaburzeń mowy
Akcje
Drukuj
Symbol Opis Kierunkowe efekty kształcenia Obszarowe efekty kształcenia
01 student, który zaliczył przedmiot, zna różne typologie zaburzeń mowy.
02 student, który zaliczył przedmiot, potrafi scharakteryzować od strony przyczyn i objawów poszczególne zaburzenia wyróżnione w typologiach.
03 student, który zaliczył przedmiot, wymienia i opisuje poszczególne etapy diagnozy logopedycznej.
04 student, który zaliczył przedmiot, potrafi przeprowadzić analizę wybranych zachowań językowych i komunikacyjnych w różnych przypadkach zaburzeń mowy, wykorzystując stosowną terminologię naukową.
05 student, który zaliczył przedmiot, jest świadomy roli języka w kształtowaniu zachowań ludzkich.
06 student, który zaliczył przedmiot, wykazuje wrażliwość na sytuację człowieka dotkniętego różnymi zaburzeniami mowy
07 student, który zaliczył przedmiot, prezentuje otwartą postawę na pracę z osobami z różnymi dysfunkcjami.