01
|
student, który zaliczył przedmiot, zna różne typologie zaburzeń mowy.
|
|
|
02
|
student, który zaliczył przedmiot, potrafi scharakteryzować od strony przyczyn i objawów poszczególne zaburzenia wyróżnione w typologiach.
|
|
|
03
|
student, który zaliczył przedmiot, wymienia i opisuje poszczególne etapy diagnozy logopedycznej.
|
|
|
04
|
student, który zaliczył przedmiot, potrafi przeprowadzić analizę wybranych zachowań językowych i komunikacyjnych w różnych przypadkach zaburzeń mowy, wykorzystując stosowną terminologię naukową.
|
|
|
05
|
student, który zaliczył przedmiot, jest świadomy roli języka w kształtowaniu zachowań ludzkich.
|
|
|
06
|
student, który zaliczył przedmiot, wykazuje wrażliwość na sytuację człowieka dotkniętego różnymi zaburzeniami mowy
|
|
|
07
|
student, który zaliczył przedmiot, prezentuje otwartą postawę na pracę z osobami z różnymi dysfunkcjami.
|
|
|