01W
|
Wykazuje się pogłębioną znajomością repertuaru muzycznego, jaki jest wykorzystywany w obszarze działań edukacyjnych w szkolnictwie powszechnym
|
|
|
02W
|
Zna współczesne trendy w edukacji muzycznej i posiada wiedzę merytoryczno-metodyczną w stopniu umożliwiającym skuteczne planowanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych w gimnazjum i liceum
|
|
|
03W
|
Zna współczesne metody badań (w tym dotyczące pomiaru osiągnięć uczniów) i potrafi je zastosować w sytuacji szkolnej
|
|
|
04U
|
Potrafi zaplanować i zrealizować szkolne zajęcia z przedmiotu muzyka oraz inne dodatkowe zajęcia z zakresu nauczania muzyki wykorzystując światowe trendy w edukacji muzycznej
|
|
|
05U
|
Potrafi twórczo stosować w praktyce założenia pedagogiki i psychologii i wykorzystywać tę wiedzę w kierunku nowoczesnego i skutecznego planowania w obszarze dydaktyki i wychowania
|
|
|
06U
|
Posiada umiejętność zaplanowania i zrealizowania różnorodnych zajęć z zakresu edukacji muzycznej, uwzględniając szkolne obszary opiekuńczo-wychowawcze i indywidualne potrzeby i kompetencje uczniów
|
|
|
07U
|
Wykazuje się umiejętnościami w zakresie muzycznych działań animacyjnych i potrafi diagnozować sytuacje szkolne
|
|
|
08K
|
Regularnie doskonali swój warsztat pedagogiczny, dbając o jakość funkcjonowania placówek szkolnych i umiejętne organizowanie procesu nauczania innych osób
|
|
|
09K
|
Odpowiedzialnie realizuje i prezentuje swoją działalność dydaktyczną oraz planuje swoją pracę stosownie do okoliczności
|
|
|
10K
|
Wykazuje się kompetencjami komunikacyjnymi inicjując projekty edukacyjne
|
|
|
11K
|
Wykazuje się krytyczną postawą wobec własnych działań dydaktycznych i potrafi po dokonaniu analizy dokonywać skutecznych korekt
|
|
|