Zapomniałeś hasła? |

Przeglądanie modułowych efektów kształcenia

Kierunek:Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej, I stopień [6 sem], stacjonarny, ogólnoakademicki, rozpoczęty w: 2015
Specjalność:cały kierunek
Moduł:Promocja i marketing dóbr kultury
Akcje
Drukuj
Symbol Opis Kierunkowe efekty kształcenia Obszarowe efekty kształcenia
01W Zna sposoby upowszechniania muzyki poprzez media
02W Zna techniki marketingowe stosowane na rynku muzycznym
03W Posiada orientację na temat możliwości organizowania i finansowania przedsięwzięć kulturalnych
04U Umie zaplanować organizację i koordynację wydarzenia artystycznego
05U Potrafi wykorzystać techniki marketingowe podczas organizacji wydarzeń artystycznych
06K Podejmuje różnorodne działania promujące działalność artystyczną i kulturalną
07K W sposób profesjonalny podchodzi do organizowania własnej pracy artystycznej