01W
|
Znajomość podstawowych charakterystyk rozwoju dzieci na I i II etapie nauczania
|
|
|
02W
|
Znajomość dominujących na poszczególnych etapach formy aktywności dzieci (w tym form aktywności muzycznej)
|
|
|
03W
|
Znajomość dysharmonii i zaburzeń w rozwoju dzieci na I i II etapie nauczania
|
|
|
04W
|
Znajomość psychologicznych problemów pracy opiekuńczo-wychowawczej z dziećmi
|
|
|
05U
|
Umiejętność wykorzystania wiedzy na temat rozwoju (i zaburzeń rozwoju) dzieci dla kształtowanie własnej praktyki nauczania
|
|
|
06U
|
Umiejętność kształtowania kompetencji i nawyków dzieci w oparciu wiedzę psychologiczną
|
|
|
07U
|
Umiejętność rozwiązywania konfliktów i sytuacji trudnych
|
|
|
08K
|
Świadome i refleksyjne podejście do kształtowania własnych kompetencji pedagogicznych
|
|
|
09K
|
Skłonność do zindywidualizowanego i kompleksowego traktowania problemów związanych z nauczaniem i rozwojem uczniów
|
|
|