fakultety, Moduł |
|
brak sylabusa |
Antyk i Biblia w literaturze, 15.0h, konwersatorium |
II/4 |
|
Dramaturgia współczesna, 15.0h, konwersatorium |
II/4 |
|
Język dziecka, 15.0h, konwersatorium |
II/4 |
|
Konwersatorium z literatur europejskich, 15.0h, konwersatorium |
II/4 |
|
Publicystyka i krytyka literacka, 15.0h, konwersatorium |
II/4 |
|
Teatr dla dzieci, 15.0h, konwersatorium |
II/4 |
|
Analiza lingwistyczna tekstów staropolskich, 15.0h, konwersatorium |
III/5 |
|
Analiza tekstu urzedowego, 15.0h, konwersatorium |
III/5 |
|
Antyk i Biblia, 15.0h, konwersatorium |
III/5 |
|
Język pisarzy, 15.0h, konwersatorium |
III/5 |
|
Językowy obraz świata w polszczyźnie ludowej i potocznej, 15.0h, konwersatorium |
III/5 |
|
Kultura języka, 15.0h, konwersatorium |
III/5 |
|
Kulturowe konteksty dzieła literackiego, 15.0h, konwersatorium |
III/5 |
|
Literatura i psychoanaliza, 15.0h, konwersatorium |
III/5 |
|
Literatura popularna, 15.0h, konwersatorium |
III/5 |
|
Podstawy prawne systemu oświaty, 15.0h, konwersatorium |
III/5 |
|
Publicystyka i krytyka literacka, 15.0h, konwersatorium |
III/5 |
|
Sarmatyzm w literaturze współczesnej, 15.0h, konwersatorium |
III/5 |
|
Wielkie inscenizacje teatralne, 15.0h, konwersatorium |
III/5 |
|
Arcydzieła dramatu europejskiego, 15.0h, konwersatorium |
III/6 |
|
Arcydzieła dramatu europejskiego, 15.0h, konwersatorium |
III/6 |
|
Awangardy w Lublinie, 15.0h, konwersatorium |
III/6 |
|
Kognitywizm, 15.0h, konwersatorium |
III/6 |
|
Kultura popularna w edukacji polonistycznej, 15.0h, konwersatorium |
III/6 |
|
Kulturowe konteksty dzieła literackiego, 15.0h, konwersatorium |
III/6 |
|
Onomastyka literacka, 15.0h, konwersatorium |
III/6 |
|
Perswazja i manipulacja, 15.0h, konwersatorium |
III/6 |
|
Psychologiczne konteksty dzieła literackiego, 15.0h, konwersatorium |
III/6 |
|
Sztuka powieści, 15.0h, konwersatorium |
III/6 |
|
Teatr alternatywny, 15.0h, konwersatorium |
III/6 |
|
Twórczość w szkole, 15.0h, konwersatorium |
III/6 |
|