Moduł | E C T S |
Łącznie | Semestr | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WY | CW | LB | KW | SE | WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
||
Moduły obowiązkowe | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Algebra liniowa z geometrią | 30 | 30 | 30 | 30 | 5 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ergonomia i bezpieczeństwo pracy | 15 | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Logika i teoria mnogości | 30 | 30 | 30 | 30 | 6 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podstawy programowania | 30 | 60 | 30 | 60 | 5 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Środowisko programisty | 30 | 30 | 4 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Technologie sieciowe | 30 | 30 | 30 | 30 | 5 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wychowanie fizyczne | 60 | 30 | 1 | Z | 30 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Algorytmy i struktury danych I | 30 | 30 | 30 | 30 | 5 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Analiza matematyczna | 30 | 30 | 30 | 30 | 6 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Filozofia | 30 | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Język angielski | 5 | 120 | 30 | 1 | Z | 30 | 1 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matematyka dyskretna | 30 | 30 | 30 | 30 | 6 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Programowanie obiektowe | 15 | 30 | 15 | 30 | 6 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Systemy operacyjne | 15 | 45 | 15 | 45 | 5 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Algorytmy i struktury danych II | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bazy danych i zarządzanie informacją | 30 | 30 | 30 | 30 | 5 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ekonomia | 30 | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody probalistyczne i statystyki | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Programowanie w Asemblerze | 30 | 30 | 3 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zagadnienia prawne ochrony włas. intelekt. | 15 | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Architektury systemów komputerowych | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Inżynieria oprogramowania | 30 | 30 | 30 | 30 | 5 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Języki i paradygmaty programowania | 30 | 30 | 30 | 30 | 5 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wstęp do teorii obliczalności | 15 | 15 | 15 | 15 | 5 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bezpieczeństwo systemów komputerowych | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Programowanie aplikacji sieciowych | 4 | 15 | 30 | 15 | 30 | 4 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Projekt zespołowy | 6 | 30 | 15 | 2 | Z | 15 | 4 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Problemy społeczne i zawodowe informatyki | 4 | 30 | 30 | 4 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Suma | 23 | 600 | 510 | 330 | 135 | 120 | 90 | 28 | 150 | 105 | 120 | 32 | 135 | 90 | 60 | 21 | 105 | 105 | 30 | 21 | 45 | 75 | 30 | 11 | 30 | 15 | 8 | |||||||||||||||||||||
Moduły wybieralne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Przedmiot fakultatywny I | 18 | 120 | 120 | 30 | 30 | 4 | 30 | 30 | 4 | 30 | 30 | 5 | Z | 30 | 30 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Przedmiot fakultatywny II | 18 | 120 | 120 | 30 | 30 | 4 | 30 | 30 | 4 | 30 | 30 | 5 | Z | 30 | 30 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Przedmiot fakultatywny III | 11 | 90 | 30 | 2 | 30 | 4 | 30 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Seminarium | 10 | 60 | 30 | 5 | Z | 30 | 5 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Suma | 57 | 330 | 240 | 60 | 60 | 60 | 8 | 90 | 60 | 10 | 90 | 60 | 30 | 19 | 90 | 60 | 30 | 20 |