Moduł | E C T S |
Łącznie | Semestr | |||||||||||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||
WY | CW | LB | KW | SE | WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
||
Moduły obowiązkowe | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dyrygowanie | 4 | 30 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Improwizacja | 4 | 15 | 7,5 | 2 | Z | 7,5 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Metodologia badań pedagogicznych | 3 | 30 | 30 | 3 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka ogólnopedagogiczna | 1 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||
Propedeutyka kompozycji i aranżacji | 5 | 22,5 | 7,5 | 1 | Z | 7,5 | 2 | Z | 7,5 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||
Specjalistyczna literatura muzyczna | 6 | 45 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||
Wybrane zagadnienia z etnografii i etnomuzykologii | 3 | 30 | 15 | 1 | Z | 15 | 2 | E | ||||||||||||||||||||||||||
Wybrane zagadnienia z historii kultury | 2 | 30 | 30 | 2 | E | |||||||||||||||||||||||||||||
Wychowanie fizyczne | 1 | 30 | 30 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Zagadnienia pedagogiki III i IV etapu edukacyjnego | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Zagadnienia psychologii III i IV etapu edukacyjnego | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Komunikacja społeczna i organizacja imprez | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||
Metodyka nauczania muzyki | 5 | 15 | 45 | 15 | 15 | 2 | Z | 30 | 3 | E | ||||||||||||||||||||||||
Metodyka prowadzenia zajęć artystycznych | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Psychologia muzyki | 2 | 15 | 15 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Warsztaty muzyczne | 1 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komputerowe systemy muzyczne | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka w zakresie nauczania muzyki i zajęć artystycznych | 3 | 1 | Z | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Współczesne koncepcje edukacji muzycznej | 4 | 15 | 15 | 4 | E | |||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka w zespole muzycznym | 2 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||
Seminarium prelekcji i krytyki muzycznej | 4 | 30 | 30 | 4 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Suma | 60 | 180 | 45 | 247,5 | 30 | 120 | 30 | 60 | 19 | 45 | 15 | 105 | 19 | 15 | 82,5 | 14 | 30 | 8 | ||||||||||||||||
Moduły specjalnościowe/specjalizacyjne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fakultety specjalizacyjne | 5 | 60 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||
Harmonia jazzowa | 4 | 30 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Metodyka prowadzenia zespołów | 2 | 2 | 2 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Suma | 11 | 92 | 30 | 3 | 30 | 3 | 17 | 3 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
Moduły wybieralne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrument | 6 | 30 | 15 | 3 | Z | 15 | 3 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Język obcy | 4 | 60 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Seminarium magisterskie | 120 | 120 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 5 | Z | 30 | 6 | Z | ||||||||||||||||||||
Śpiew | 6 | 30 | 15 | 3 | Z | 15 | 3 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Zespół instrumentalny | 4 | 60 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||
Zespół wokalny | 4 | 60 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||
Dyplomowy przedmiot artystyczny - instrument | 12 | 30 | 15 | 5 | Z | 15 | 7 | E | ||||||||||||||||||||||||||
Dyplomowy przedmiot artystyczny - śpiew | 12 | 30 | 15 | 5 | Z | 15 | 7 | E | ||||||||||||||||||||||||||
Suma | 168 | 180 | 120 | 120 | 60 | 30 | 30 | 12 | 60 | 30 | 30 | 12 | 30 | 30 | 30 | 17 | 30 | 30 | 30 | 22 |