Moduł | E C T S |
Łącznie | Semestr | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WY | CW | LB | KW | SE | WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
||
Moduły obowiązkowe | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Chór | 6 | 90 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||
Dyrygowanie | 13 | 45 | 7,5 | 2 | Z | 7,5 | 2 | Z | 7,5 | 2 | Z | 7,5 | 2 | Z | 7,5 | 2 | Z | 7,5 | 3 | E | ||||||||||||||||||||||||||||
Emisja głosu | 5 | 30 | 7,5 | 1 | Z | 7,5 | 1 | Z | 7,5 | 1 | Z | 7,5 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emisja głosu zbiorowa | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Filozofia | 1 | 30 | 30 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fortepian | 14 | 90 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 4 | E | ||||||||||||||||||||||||||||
Harmonia | 6 | 60 | 15 | 1 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 2 | E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Historia muzyki | 5 | 60 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 2 | E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kształcenie słuchu | 7 | 90 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 2 | E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura muzyczna | 6 | 60 | 15 | 1 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pedagogika | 3 | 30 | 15 | 30 | 15 | 3 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Psychologia | 3 | 30 | 15 | 30 | 15 | 3 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Technologia informacyjna | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wychowanie fizyczne | 1 | 30 | 30 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia muzyczno - ruchowe z rytmiką | 3 | 45 | 30 | 2 | Z | 15 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Czytanie partytur | 2 | 15 | 7,5 | 1 | Z | 7,5 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podstawy dydaktyki | 1 | 30 | 30 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podstawy edukacji muzycznej | 1 | 30 | 30 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka ogólnopedagogiczna | 1 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Technologia informacyjna w edukacji muzycznej | 1 | 30 | 30 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zagadnienia pedagogiki I i II etapu edukacji | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zagadnienia psychologii I i II etapu edukacji | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrumentoznawstwo | 2 | 30 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka nauczania muzyki | 7 | 15 | 75 | 15 | 15 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 3 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka zajęć muzycznych w przedszkolu | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pedagogika muzyczna | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Psychologia muzyki | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warsztaty muzyczne | 3 | 1 | Z | 1 | Z | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zarys etnomuzykologii | 2 | 30 | 30 | 15 | 15 | 1 | Z | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Analiza dziela muzycznego | 4 | 60 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dyskursy kulturowe | 1 | 30 | 30 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrumentacja | 3 | 15 | 7,5 | 1 | Z | 7,5 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka w zakresie nauczania muzyki | 1 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Projektowanie dydaktyczne | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ochrona własności intelektualnej | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka w zespole muzycznym | 1 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Promocja i marketing dóbr kultury | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Suma | 120 | 420 | 240 | 705 | 120 | 90 | 135 | 24 | 135 | 15 | 142,5 | 23 | 90 | 45 | 127,5 | 21 | 45 | 15 | 120 | 20 | 45 | 120 | 16 | 30 | 30 | 60 | 16 | |||||||||||||||||||||
Moduły wybieralne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrument | 9 | 60 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 3 | E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Teoria i praktyka chorału gregoriańskiego | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zasady muzyki | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Język obcy | 12 | 120 | 30 | 3 | Z | 30 | 3 | Z | 30 | 3 | Z | 30 | 3 | E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrumenty szkolne | 4 | 30 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kultura medialna | 4 | 30 | 30 | 15 | 15 | 2 | Z | 15 | 15 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nauka akompaniamentu z czytaniem a vista | 4 | 30 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Współczesna kultura muzyczna | 4 | 30 | 30 | 15 | 15 | 2 | Z | 15 | 15 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dyplomowy przedmiot artystyczny | 11 | 30 | 15 | 5 | Z | 15 | 6 | E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Interpretacja tekstu literackiego z dykcją | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Seminarium pracy dyplomowej | 10 | 60 | 30 | 4 | Z | 30 | 6 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Syntezy i integracja sztuk | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Suma | 66 | 90 | 180 | 240 | 60 | 30 | 45 | 6 | 30 | 15 | 5 | 30 | 60 | 45 | 13 | 30 | 60 | 45 | 14 | 30 | 75 | 30 | 16 | 15 | 30 | 12 |