Moduł | E C T S |
Łącznie | Semestr | |||||||||||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||
WY | CW | LB | KW | SE | WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
||
Moduły obowiązkowe | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Chór | 8 | 120 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||
Pedagogika | 3 | 45 | 45 | 3 | E | |||||||||||||||||||||||||||||
Pedagogika etapów edukacyjnych | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka ogólnopedagogiczna | 2 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||
Propedeutyka kompozycji i aranżacji | 4 | 30 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Psychologia | 3 | 45 | 45 | 3 | E | |||||||||||||||||||||||||||||
Psychologia etapów edukacyjnych | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Specjalistyczna literatura muzyczna | 3 | 45 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||
Zagadnienia etnografii i etnomuzykologii | 3 | 30 | 30 | 3 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Zagadnienia historii kultury | 2 | 30 | 30 | 2 | E | |||||||||||||||||||||||||||||
Metodologia badań pedagogicznych | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka edukacji muzycznej w przedszkolu | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka edukacji muzycznej w szkole podstawowej i na etapie ponadpodstawowym | 6 | 75 | 45 | 3 | Z | 30 | 3 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Podstawy dydaktyki | 2 | 30 | 30 | 2 | E | |||||||||||||||||||||||||||||
Psychologia muzyki | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Komputerowe systemy muzyczne | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka w zakresie edukacji muzycznej | 4 | 1 | Z | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Współczesne koncepcje edukacji muzycznej | 1 | 15 | 15 | 1 | E | |||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka w zespole muzycznym | 2 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||
Seminarium prelekcji i krytyki muzycznej | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Suma | 55 | 210 | 120 | 60 | 225 | 30 | 120 | 30 | 15 | 105 | 22 | 75 | 30 | 15 | 75 | 14 | 15 | 30 | 30 | 45 | 10 | 30 | 30 | 8 | ||||||||||
Moduły specjalnościowe/specjalizacyjne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dyrygowanie | 10 | 30 | 15 | 5 | Z | 15 | 5 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Kontrapunkt | 6 | 30 | 15 | 2 | Z | 15 | 4 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Metodyka prowadzenia zespołów | 3 | 30 | 30 | 3 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Magisterski dyplom artystyczny - dyrygowanie | 23 | 30 | 15 | 10 | Z | 15 | 13 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Suma | 42 | 90 | 30 | 15 | 15 | 7 | 45 | 15 | 12 | 15 | 10 | 15 | 13 | |||||||||||||||||||||
Moduły wybieralne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Seminarium magisterskie | 17 | 120 | 30 | 1 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 5 | Z | 30 | 9 | Z | ||||||||||||||||||||
Język obcy | 4 | 60 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Suma | 21 | 60 | 120 | 30 | 1 | 30 | 30 | 4 | 30 | 30 | 7 | 30 | 9 |