Moduł | E C T S |
Łącznie | Semestr | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WY | CW | LB | KW | SE | WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
||
Moduły obowiązkowe | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Chór | 10 | 180 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 1 | Z | 30 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||
Dyrygowanie z czytaniem partytur | 8 | 60 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emisja głosu | 4 | 30 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Filozofia | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fortepian z nauką akompaniamentu i improwizacją | 12 | 90 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||
Harmonia | 4 | 60 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Historia muzyki | 5 | 60 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 2 | E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kształcenie słuchu | 6 | 90 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura muzyczna | 4 | 60 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ochrona własności intelektualnej | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pedagogika | 3 | 45 | 45 | 3 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Promocja i marketing dóbr kultury | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Psychologia | 3 | 45 | 45 | 3 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Technologia informacyjna | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wychowanie fizyczne | 0 | 30 | 30 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zasady muzyki | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Komputerowa edycja nut | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pedagogika etapów edukacyjnych | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podstawy dydaktyki | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka ogólnopedagogiczna | 2 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Psychologia etapów edukacyjnych | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Psychologia muzyki | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrumentoznawstwo | 2 | 15 | 15 | 2 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka edukacji muzycznej | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka edukacji muzycznej w przedszkolu | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka edukacji muzycznej w szkole podstawowej | 6 | 90 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka emisji głosu | 2 | 15 | 15 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zarys etnomuzykologii | 3 | 15 | 30 | 15 | 1 | Z | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zespół wokalny | 2 | 60 | 30 | 1 | Z | 30 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrumentacja | 2 | 30 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka w zespole muzycznym | 2 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Analiza dziela muzycznego | 4 | 60 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dyplom artystyczny - dyrygowanie | 10 | 30 | 15 | 5 | Z | 15 | 6 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dyskursy kulturowe | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka prowadzenia zespołów | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka w zakresie edukacji muzycznej | 4 | 2 | Z | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Projektowanie dydaktyczne | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia muzyczno-ruchowe z rytmiką | 4 | 60 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Suma | 126 | 330 | 270 | 270 | 645 | 150 | 60 | 60 | 105 | 26 | 60 | 30 | 60 | 135 | 24 | 90 | 60 | 30 | 105 | 22 | 15 | 60 | 45 | 90 | 18 | 15 | 30 | 45 | 150 | 22 | 30 | 30 | 60 | 15 | ||||||||||||||
Moduły wybieralne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrument I | 8 | 30 | 15 | 4 | Z | 15 | 4 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Język obcy | 8 | 120 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
American musical theatre in the second half of 20th century | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrument | 14 | 60 | 15 | 4 | Z | 15 | 4 | Z | 15 | 3 | Z | 15 | 3 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Śpiew | 14 | 60 | 15 | 4 | Z | 15 | 4 | Z | 15 | 3 | Z | 15 | 3 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Współczesna kultura muzyczna | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrumenty szkolne | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rhythmical exercises, sight reading | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Syntezy i integracja sztuk | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zespół instrumentalny | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Seminarium licencjackie | 16 | 60 | 30 | 5 | Z | 30 | 11 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Suma | 72 | 120 | 150 | 180 | 60 | 15 | 4 | 30 | 15 | 6 | 30 | 30 | 60 | 14 | 30 | 30 | 120 | 18 | 30 | 30 | 30 | 13 | 30 | 30 | 17 |