Moduł | E C T S |
Łącznie | Semestr | |||||||||||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||
WY | CW | LB | KW | SE | WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
||
Moduły obowiązkowe | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Chór | 8 | 120 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||
Dydaktyka muzyczna | 2 | 30 | 30 | 2 | E | |||||||||||||||||||||||||||||
Dyrygowanie | 10 | 30 | 15 | 5 | Z | 15 | 5 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Folklor muzyczny | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka prowadzenia zespołów | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Propedeutyka kompozycji i aranżacji | 4 | 30 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Psychologia muzyki | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Specjalistyczna literatura muzyczna | 3 | 45 | 30 | 2 | Z | 15 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Współczesna kultura muzyczna | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Zagadnienia historii kultury | 2 | 30 | 30 | 2 | E | |||||||||||||||||||||||||||||
Zbiorowa emisja głosu | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Komputerowe systemy muzyczne | 3 | 30 | 30 | 3 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Metodologia badań pedagogicznych | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka edukacji muzycznej na etapie ponadpodstawowym | 4 | 60 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Praktyka w zespole muzycznym | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Improwizacja | 4 | 30 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Praktyka w zakresie muzyki na etapie ponadpodstawowym | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Rytmika | 2 | 60 | 30 | 1 | Z | 30 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Współczesne koncepcje edukacji muzycznej | 1 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Seminarium prelekcji i krytyki muzycznej | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Suma | 58 | 105 | 270 | 120 | 195 | 30 | 75 | 90 | 30 | 90 | 24 | 30 | 45 | 60 | 45 | 18 | 75 | 15 | 60 | 10 | 60 | 15 | 30 | 7 | ||||||||||
Moduły specjalnościowe/specjalizacyjne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzyka w pryzmacie interdyscyplinarnym | 3 | 30 | 15 | 1 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Praktyka wykonawcza - instrument | 16 | 60 | 15 | 5 | Z | 15 | 5 | Z | 15 | 4 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||
Praktyka wykonawcza - śpiew | 16 | 60 | 15 | 5 | Z | 15 | 5 | Z | 15 | 4 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||
Czytanie partytur | 2 | 30 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Magisterski dyplom artystyczny - dyrygowanie | 18 | 30 | 15 | 6 | Z | 15 | 12 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Suma | 55 | 210 | 45 | 11 | 60 | 13 | 60 | 15 | 45 | 16 | ||||||||||||||||||||||||
Moduły wybieralne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Język obcy | 4 | 60 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Proseminarium magisterskie | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Seminarium magisterskie | 14 | 60 | 30 | 5 | Z | 30 | 9 | Z | ||||||||||||||||||||||||||
Suma | 20 | 60 | 90 | 30 | 30 | 4 | 30 | 30 | 7 | 30 | 9 |