Moduł | E C T S |
Łącznie | Semestr | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WY | CW | LB | KW | SE | WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
||
Moduły obowiązkowe | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Chór | 12 | 180 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||
Dyrygowanie z czytaniem partytur | 8 | 60 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emisja głosu indywidualna | 4 | 30 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Filozofia | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fortepian z nauką akompaniamentu i improwizacją | 12 | 90 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||
Harmonia | 6 | 60 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Historia muzyki | 4 | 60 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kształcenie słuchu | 6 | 90 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura muzyczna | 4 | 60 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ochrona własności intelektualnej | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pedagogika | 6 | 30 | 60 | 30 | 30 | 4 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Psychologia | 6 | 30 | 60 | 30 | 30 | 4 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wychowanie fizyczne | 0 | 30 | 30 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zasady muzyki | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Komputerowa edycja nut | 2 | 15 | 15 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka edukacji muzycznej na etapie przedszkolnym i wczesnoszkolnym | 3 | 15 | 30 | 15 | 1 | Z | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podstawy dydaktyki | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka ogólnopedagogiczna | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Technologia informacyjna | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrumentoznawstwo | 1 | 15 | 15 | 1 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka emisji głosu | 2 | 15 | 15 | 2 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka muzyki w kl. IV-VIII | 6 | 90 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka w zakresie edukacji muzycznej | 4 | 70 | 35 | 2 | Z | 35 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Promocja i marketing dóbr kultury | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zarys etnomuzykologii | 3 | 15 | 30 | 15 | 1 | Z | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zespół wokalny | 2 | 60 | 30 | 1 | Z | 30 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emisja głosu zbiorowa | 1 | 30 | 30 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrumentacja | 4 | 30 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Analiza dzieła muzycznego | 4 | 60 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dyskursy kulturowe | 1 | 30 | 30 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka prowadzenia zespołów | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka w zespole muzycznym | 2 | 35 | 35 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Projektowanie dydaktyczne | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia muzyczno-ruchowe z rytmiką | 2 | 60 | 30 | 1 | Z | 30 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Suma | 119 | 270 | 435 | 240 | 705 | 120 | 60 | 45 | 150 | 27 | 60 | 60 | 75 | 120 | 26 | 60 | 95 | 30 | 135 | 23 | 15 | 125 | 45 | 90 | 19 | 15 | 65 | 30 | 150 | 17 | 30 | 15 | 60 | 7 | ||||||||||||||
Moduły specjalnościowe/specjalizacyjne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrument | 12 | 60 | 15 | 4 | Z | 15 | 4 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrumenty szkolne | 2 | 30 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Śpiew | 12 | 60 | 15 | 4 | Z | 15 | 4 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zespół muzyczny | 2 | 15 | 15 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Czytanie i analiza partytur | 2 | 30 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dyplom artystyczny - dyrygowanie | 15 | 30 | 15 | 4 | Z | 15 | 11 | E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Suma | 45 | 225 | 45 | 9 | 60 | 11 | 60 | 9 | 60 | 16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Moduły wybieralne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrument dodatkowy | 5 | 30 | 15 | 3 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Język obcy | 8 | 120 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Seminarium licencjackie | 11 | 60 | 30 | 3 | Z | 30 | 8 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Syntezy i integracja sztuk | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Suma | 26 | 120 | 30 | 30 | 60 | 15 | 3 | 30 | 15 | 4 | 30 | 2 | 30 | 2 | 30 | 30 | 30 | 7 | 30 | 8 |