Moduł | E C T S |
Łącznie | Semestr | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WY | CW | LB | KW | SE | WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
WY | CW | LB | KW | SE | E C T S |
Z A L |
||
Moduły obowiązkowe | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Chór | 8 | 180 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 1 | Z | 30 | 1 | Z | 30 | 1 | Z | 30 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||
Dyrygowanie z czytaniem partytur | 8 | 60 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emisja głosu indywidualna | 4 | 30 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Filozofia | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fortepian z nauką akompaniamentu i improwizacją | 12 | 90 | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||
Harmonia | 4 | 60 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Historia muzyki | 5 | 60 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 2 | E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kształcenie słuchu | 6 | 90 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura muzyczna | 4 | 60 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ochrona własności intelektualnej | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pedagogika | 6 | 30 | 60 | 30 | 30 | 4 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Psychologia | 6 | 30 | 60 | 30 | 30 | 4 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wychowanie fizyczne | 0 | 30 | 30 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zasady muzyki | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Komputerowa edycja nut | 2 | 15 | 15 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka edukacji muzycznej | 3 | 15 | 30 | 15 | 1 | Z | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podstawy dydaktyki | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka ogólnopedagogiczna | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Technologia informacyjna | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrumentoznawstwo | 1 | 15 | 15 | 1 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka emisji głosu | 2 | 15 | 15 | 2 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka muzyki w kl. IV-VIII | 6 | 90 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka w zakresie edukacji muzycznej | 4 | 60 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Promocja i marketing dóbr kultury | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zarys etnomuzykologii | 3 | 15 | 30 | 15 | 1 | Z | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zespół wokalny | 2 | 60 | 30 | 1 | Z | 30 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emisja głosu | 1 | 30 | 30 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrumentacja | 2 | 30 | 15 | 1 | Z | 15 | 1 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Analiza dzieła muzycznego | 4 | 60 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Czytanie partytur | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dyplom artystyczny - dyrygowanie | 12 | 30 | 15 | 3 | Z | 15 | 9 | E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dyskursy kulturowe | 1 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metodyka prowadzenia zespołów | 1 | 15 | 15 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Praktyka w zespole muzycznym | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia muzyczno-ruchowe z rytmiką | 4 | 60 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Projektowanie dydaktyczne | 1 | 30 | 30 | 1 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Suma | 126 | 270 | 435 | 270 | 705 | 120 | 60 | 45 | 150 | 26 | 60 | 60 | 75 | 120 | 25 | 60 | 90 | 30 | 135 | 22 | 15 | 120 | 45 | 90 | 18 | 15 | 75 | 45 | 120 | 19 | 30 | 30 | 90 | 17 | ||||||||||||||
Moduły wybieralne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrument dodatkowy | 5 | 30 | 15 | 3 | Z | 15 | 2 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Język obcy | 8 | 120 | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | Z | 30 | 2 | E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrument | 16 | 60 | 15 | 4 | Z | 15 | 4 | Z | 15 | 4 | Z | 15 | 4 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Śpiew | 16 | 60 | 15 | 4 | Z | 15 | 4 | Z | 15 | 4 | Z | 15 | 4 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Syntezy i integracja sztuk | 2 | 30 | 30 | 2 | Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Seminarium licencjackie | 14 | 60 | 30 | 5 | Z | 30 | 9 | Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Suma | 61 | 120 | 150 | 30 | 60 | 15 | 3 | 30 | 15 | 4 | 30 | 30 | 10 | 30 | 30 | 30 | 12 | 30 | 30 | 30 | 15 | 30 | 30 | 17 |