Przeglądanie sylabusów
Kierunek: | Filologia romańska (język hiszpański), II stopień [4 sem], stacjonarny, ogólnoakademicki, rozpoczęty w: 2015 |
Semestr: | 2 |
- Komunikat "Brak koordynatora" oznacza, że żaden nauczyciel nie został przypisany do modułu.
- Komunikat "Brak nauczyciela" oznacza, że żaden nauczyciel nie został przypisany do przedmiotu.
- Komunikat "Brak sylabusa" jest wyświetlany zawsze razem z komunikatem "Brak nauczyciela" / "Brak koordynatora" lub jeżeli dany nauczyciel nie wprowadził swojego sylabusa.
Specjalność: nauczycielska B (kontynuacja spec. naucz. ze studiów 1 stopnia)
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Dydaktyka drugiego języka romańskiego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Dydaktyka drugiego języka romańskiego | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Dydaktyka języka hiszpańskiego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Dydaktyka języka hiszpańskiego | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Dydaktyka języka obcego -III i IV etap eduk. | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Dydaktyka języka obcego -III i IV etap eduk. | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Lektorat języka obcego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Lektorat języka obcego | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyczna nauka drugiego języka romańskiego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyczna nauka drugiego języka romańskiego | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyka ogólnopedagogiczna śródroczna 30 godz. | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyka ogólnopedagogiczna ciągła 30 godz. | praktyki | 36,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: nauczycielska B (bez przygotowania ze studiów 1 stopnia)
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Dydaktyka języka hiszpańskiego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Dydaktyka języka hiszpańskiego | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Dydaktyka języka obcego III i IV etap edukacyjny | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Dydaktyka języka obcego III i IV etap edukacyjny | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Lektorat języka obcego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Lektorat języka obcego | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyczna nauka drugiego języka romańskiego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyczna nauka drugiego języka romańskiego | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Przedmioty do wyboru | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Przedmioty do wyboru | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: lingwistyczno-traduktologiczna B3
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Język hiszpański sprawności zintegrowane | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Język hiszpański sprawności zintegrowane | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Krytyka przekładu | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Krytyka przekładu | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Metodologia badań przekładoznawczych | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Metodologia badań przekładoznawczych | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Strategie i techniki tłumaczenia | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Strategie i techniki tłumaczenia | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: cały kierunek
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Język hiszpański turystyki | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Język hiszpański turystyki | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyczna nauka języka hiszpańskiego techniki pisania | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyczna nauka języka hiszpańskiego techniki pisania | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Seminarium magisterskie | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Seminarium magisterskie | seminarium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Teoria i praktyka przekładu | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Teoria i praktyka przekładu | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Zajęcia specjalizacyjne do seminarium | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Zajęcia specjalizacyjne do seminarium | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |