Przeglądanie sylabusów
Kierunek: | Diagnoza i terapia dysleksji rozwojowej, podyplomowe kwalifikacyjne [3 sem], niestacjonarny, rozpoczęty w: 2016 |
Semestr: | 1 |
- Komunikat "Brak koordynatora" oznacza, że żaden nauczyciel nie został przypisany do modułu.
- Komunikat "Brak nauczyciela" oznacza, że żaden nauczyciel nie został przypisany do przedmiotu.
- Komunikat "Brak sylabusa" jest wyświetlany zawsze razem z komunikatem "Brak nauczyciela" / "Brak koordynatora" lub jeżeli dany nauczyciel nie wprowadził swojego sylabusa.
Specjalność: cały kierunek
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Diagnoza | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Diagnoza | wykład | 5,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Diagnoza | ćwiczenia | 10,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Logopedia | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Logopedia | wykład | 10,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Logopedia | ćwiczenia | 10,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Metodyka nauczania początkowego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Metodyka nauczania początkowego | wykład | 5,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Metodyka nauczania początkowego | ćwiczenia | 5,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Metodyka terapii pedagogicznej | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Metodyka terapii pedagogicznej | wykład | 5,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Metodyka terapii pedagogicznej | ćwiczenia | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Naukowe podstawy komunikacji językowej | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Naukowe podstawy komunikacji językowej | wykład | 10,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Psychologia kliniczna dziecka | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Psychologia kliniczna dziecka | wykład | 10,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Psychologia kliniczna dziecka | ćwiczenia | 5,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Psychologia rozwoju człowieka i psycholingwistyka rozwojowa | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Psychologia rozwoju człowieka i psycholingwistyka rozwojowa | wykład | 10,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Psychologia rozwoju człowieka i psycholingwistyka rozwojowa | ćwiczenia | 5,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Teoria dysleksji rozwojowej | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Teoria dysleksji rozwojowej | wykład | 10,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Teoria dysleksji rozwojowej | ćwiczenia | 5,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |