Przeglądanie sylabusów
Kierunek: | Diagnoza i terapia dysleksji rozwojowej, podyplomowe kwalifikacyjne [3 sem], niestacjonarny, rozpoczęty w: 2016 |
Semestr: | 2 |
- Komunikat "Brak koordynatora" oznacza, że żaden nauczyciel nie został przypisany do modułu.
- Komunikat "Brak nauczyciela" oznacza, że żaden nauczyciel nie został przypisany do przedmiotu.
- Komunikat "Brak sylabusa" jest wyświetlany zawsze razem z komunikatem "Brak nauczyciela" / "Brak koordynatora" lub jeżeli dany nauczyciel nie wprowadził swojego sylabusa.
Specjalność: cały kierunek
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Diagnoza | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Diagnoza | wykład | 5,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Diagnoza | ćwiczenia | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Logopedia | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Logopedia | wykład | 5,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Logopedia | ćwiczenia | 5,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Neuropsychologia | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Neuropsychologia | wykład | 10,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Neuropsychologia | ćwiczenia | 5,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyka | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyka | ćwiczenia | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Seminarium dyplomowe | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Seminarium dyplomowe | seminarium | 5,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Specyfika profilaktyki dysleksji | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Specyfika profilaktyki dysleksji | wykład | 5,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specyfika profilaktyki dysleksji | ćwiczenia | 20,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Specyfika terapii dysleksji rozwojowej | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Specyfika terapii dysleksji rozwojowej | wykład | 5,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specyfika terapii dysleksji rozwojowej | ćwiczenia | 20,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Teoria dysleksji rozwojowej | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Teoria dysleksji rozwojowej | wykład | 10,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Teoria dysleksji rozwojowej | ćwiczenia | 10,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |