Przeglądanie sylabusów
Kierunek: | Filologia polska, I stopień [6 sem], stacjonarny, ogólnoakademicki, rozpoczęty w: 2016 |
Semestr: | 3 |
- Komunikat "Brak koordynatora" oznacza, że żaden nauczyciel nie został przypisany do modułu.
- Komunikat "Brak nauczyciela" oznacza, że żaden nauczyciel nie został przypisany do przedmiotu.
- Komunikat "Brak sylabusa" jest wyświetlany zawsze razem z komunikatem "Brak nauczyciela" / "Brak koordynatora" lub jeżeli dany nauczyciel nie wprowadził swojego sylabusa.
Specjalność: nauczycielska
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Dydaktyka ogólna | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Dydaktyka ogólna | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Dydaktyka ogólna | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Ogólne przygotowanie psychologiczne | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Ogólne przygotowanie psychologiczne | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Ogólne przygotowanie psychologiczne | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyki | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyki | praktyki | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Przygotowanie psychologiczne do pracy na II etapie edukacyjnym | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Przygotowanie psychologiczne do pracy na II etapie edukacyjnym | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: edytorska
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Edytorstwo literatury dawnej | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Edytorstwo literatury dawnej | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Edytorstwo literatury dawnej | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Specyfika edycji publikacji peroiodycznych | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Specyfika edycji publikacji peroiodycznych | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Wybrane zagadnienia z historii książki | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Wybrane zagadnienia z historii książki | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: redaktorsko-medialna
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Etyka dziennikarska i prawo autorskie | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Etyka dziennikarska i prawo autorskie | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Gatunki dziennikarskie | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Gatunki dziennikarskie | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Gatunki dziennikarskie | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Język mediów | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Język mediów | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: logopedyczna
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Foniatria | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Foniatria | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Foniatria | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Neuropsychologia | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Neuropsychologia | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Prozodia mowy | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Prozodia mowy | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Prozodia mowy | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Teoria zaburzeń mowy | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Teoria zaburzeń mowy | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Teoria zaburzeń mowy | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Wybrane zagadnienia z anatomii | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Wybrane zagadnienia z anatomii | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Wybrane zagadnienia z anatomii | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Zaburzenia motoryczne | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Zaburzenia motoryczne | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: cały kierunek
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Historia literatury polskiej do roku 1918 | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Historia literatury polskiej do roku 1918 | wykład | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Historia literatury polskiej do roku 1918 | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Język obcy | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Język obcy | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Język-folklor-literatura w regionie | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Język-folklor-literatura w regionie | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Poetyka z elementami teorii literatury | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Poetyka z elementami teorii literatury | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyczna stylistyka - analiza dzieła literackiego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyczna stylistyka-analiza dzieła literackiego | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Wiedza o współczesnym języku polskim | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Wiedza o współczesnym języku polskim | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Wiedza o współczesnym języku polskim | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: teatrologiczna
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Historia teatru i dramatu | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Historia teatru i dramatu | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Warsztat recenzenta teatralnego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Warsztat recenzenta teatralnego | ćwiczenia | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Współczesne modele teatralne | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Współczesne modele teatralne | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |