Przeglądanie sylabusów
Kierunek: | Filologia polska, I stopień [6 sem], stacjonarny, ogólnoakademicki, rozpoczęty w: 2016 |
Semestr: | 4 |
- Komunikat "Brak koordynatora" oznacza, że żaden nauczyciel nie został przypisany do modułu.
- Komunikat "Brak nauczyciela" oznacza, że żaden nauczyciel nie został przypisany do przedmiotu.
- Komunikat "Brak sylabusa" jest wyświetlany zawsze razem z komunikatem "Brak nauczyciela" / "Brak koordynatora" lub jeżeli dany nauczyciel nie wprowadził swojego sylabusa.
Specjalność: edytorska
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Adiustacja i korekta | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Adiustacja i korekta | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Bazy danych | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Bazy danych | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Edytorstwo literatury dawnej | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Edytorstwo literatury dawnej | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyki | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyki | praktyki | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Przetwarzanie tekstu | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Przetwarzanie tekstu | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Teoria tekstu | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Teoria tekstu | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Teoria tekstu | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: teatrologiczna
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Analiza tekstu teatralnego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Analiza tekstu teatralnego | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Historia teatru i dramatu | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Historia teatru i dramatu | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyki | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyki | praktyki | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Scenografia | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Scenografia | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Teatr Wschodu | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Teatr Wschodu | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Warsztaty teatrologiczne | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Warsztaty teatrologiczne | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: nauczycielska
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Dydaktyka języka polskiego II etapu edukacyjnego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Dydaktyka języka polskiego II etapu edukacyjnego | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Dydaktyka języka polskiego II etapu edukacyjnego | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Dziedzictwo kulturowe w regionie | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Dziedzictwo kulturowe w regionie | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyki | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyki | praktyki | 60,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Przygotowanie pedagogiczne do pracy na II etapie edukacyjnym | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Przygotowanie pedagogiczne do pracy na II etapie edukacyjnym | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Przygotowanie pedagogiczne do pracy na II etapie edukacyjnym | ćwiczenia | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
ogólne przygotowanie pedagogiczne | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
ogólne przygotowanie pedagogiczne | wykład | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
ogólne przygotowanie pedagogiczne | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: logopedyczna
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Fonetyka akustyczna i audytywna | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Fonetyka akustyczna i audytywna | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Fonetyka akustyczna i audytywna | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Kształtowanie się mowy dziecka | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Kształtowanie się mowy dziecka | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Kształtowanie się mowy dziecka | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Neurologiczne podstawy zaburzeń mowy | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Neurologiczne podstawy zaburzeń mowy | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Neurologiczne podstawy zaburzeń mowy | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyki | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyki | praktyki | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: cały kierunek
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Historia literatury polskiej do roku 1918 | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Historia literatury polskiej do roku 1918 | wykład | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Historia literatury polskiej do roku 1918 | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Historia literatury polskiej po roku 1918 | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Historia literatury polskiej po roku 1918 | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Historia literatury polskiej po roku 1918 | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Język obcy | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Język obcy | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Poetyka z elementami teorii literatury | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Poetyka z elementami teorii literatury | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Poetyka z elementami teorii literatury | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: redaktorsko-medialna
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Komunikacja medilna | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Komunikacja medilna | wykład | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyki | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyki | praktyki | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Redagowanie tekstów | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
redagowanie tekstów | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Retoryka | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Retoryka | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Tekstologia medialna | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Tekstologia medialna | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Warsztat redaktora prasowego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Warsztat redaktora prasowego | ćwiczenia | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |