Przeglądanie sylabusów
Kierunek: | Filologia romańska (język hiszpański), II stopień [4 sem], stacjonarny, ogólnoakademicki, rozpoczęty w: 2016 |
Semestr: | 1 |
- Komunikat "Brak koordynatora" oznacza, że żaden nauczyciel nie został przypisany do modułu.
- Komunikat "Brak nauczyciela" oznacza, że żaden nauczyciel nie został przypisany do przedmiotu.
- Komunikat "Brak sylabusa" jest wyświetlany zawsze razem z komunikatem "Brak nauczyciela" / "Brak koordynatora" lub jeżeli dany nauczyciel nie wprowadził swojego sylabusa.
Specjalność: lingwistyczno-traduktologiczna B3
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Język hiszpański sprawności zintegrowane | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Język hiszpański sprawności zintegrowane | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Metodologia badań przekładoznawczych | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Metodologia badań przekładoznawczych | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Strategie i techniki tłumaczenia | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Strategie i techniki tłumaczenia | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: nauczycielska B (bez przygotowania ze studiów 1 stopnia)
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Lektorat języka obcego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Lektorat języka obcego | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyczna nauka drugiego języka romańskiego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyczna nauka drugiego języka romańskiego | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyka ogólnopedagogiczna śródroczna | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyka ogólnopedagogiczna śródroczna | praktyki | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Przygotowanie pedagogiczne do pracy na III i IV etapie eduk. | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Przygotowanie pedagogiczne do pracy na III i IV etapie eduk. | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Przygotowanie pedagogiczne do pracy na III i IV etapie eduk. | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Przygotowanie psychologiczne do pracy na III i IV etapie eduk. | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Przygotowanie psychologiczne do pracy na III i IV etapie eduk. | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: nauczycielska B (kontynuacja spec. naucz. ze studiów 1 stopnia)
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Lektorat języka obcego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Lektorat języka obcego | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyczna nauka drugiego języka romańskiego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyczna nauka drugiego języka romańskiego | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Przygotowanie pedagogiczne do pracy na III i IV etapie eduk. | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Przygotowanie pedagogiczne do pracy na III i IV etapie eduk. | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Przygotowanie pedagogiczne do pracy na III i IV etapie eduk. | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Przygotowanie psychologiczne do pracy na III i IV etapie eduk. | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Przygotowanie psychologiczne do pracy na III i IV etapie eduk. | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: cały kierunek
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyczna nauka języka hiszpańskiego strategie mówienia | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyczna nauka języka hiszpańskiego - strategie mówienia | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Realioznawstwo krajów hiszpańskojęzycznych | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Realioznawstwo krajów hiszpańskojęzycznych | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Seminarium magisterskie | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Seminarium magisterskie | seminarium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Współczesne kierunki badań językoznawczych | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Współczesne kierunki badań językoznawczych | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Współczesne kierunki badań literackich | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Współczesne kierunki badań literackich | wykład | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Wychowanie fizyczne | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Wychowanie fizyczne | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Zajęcia specjalizacyjne do seminarium | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Zajęcia specjalizacyjne do seminarium | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |