Przeglądanie sylabusów
Kierunek: | Filologia romańska (język hiszpański), II stopień [4 sem], stacjonarny, ogólnoakademicki, rozpoczęty w: 2016 |
Semestr: | 4 |
- Komunikat "Brak koordynatora" oznacza, że żaden nauczyciel nie został przypisany do modułu.
- Komunikat "Brak nauczyciela" oznacza, że żaden nauczyciel nie został przypisany do przedmiotu.
- Komunikat "Brak sylabusa" jest wyświetlany zawsze razem z komunikatem "Brak nauczyciela" / "Brak koordynatora" lub jeżeli dany nauczyciel nie wprowadził swojego sylabusa.
Specjalność: nauczycielska B (bez przygotowania ze studiów 1 stopnia)
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Dydaktyka języka hiszpańskiego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Dydaktyka języka hiszpańskiego | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyka dydaktyczna z języka hiszpańskiego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyka dydaktyczna z języka hiszpańskiego | praktyki | 40,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Przedmioty do wyboru | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Przedmioty do wyboru | konwersatorium | 15,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: nauczycielska B (kontynuacja spec. naucz. ze studiów 1 stopnia)
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Dydaktyka języka hiszpańskiego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Dydaktyka języka hiszpańskiego | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyka dydaktyczna z drugiego języka romańskiego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyka dydaktyczna z drugiego języka romańskiego | praktyki | 60,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyka dydaktyczna z języka hiszpańskiego | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyka dydaktyczna z języka hiszpańskiego | praktyki | 40,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: lingwistyczno-traduktologiczna B3
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Ekwiwalencja w przekładzie | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Ekwiwalencja w przekładzie | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Praktyki zawodowe | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Praktyki zawodowe | praktyki | 80,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Strategie i techniki tłumaczenia | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Strategie i techniki tłumaczenia | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Specjalność: cały kierunek
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Seminarium magisterskie | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Seminarium magisterskie | seminarium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |
Moduł/Przedmiot/Praktyki | Forma zajęć | Liczba godzin | Koordynator/Nauczyciel | Sylabus |
Zajęcia specjalizacyjne do seminarium | – | – | Brak koordynatora | Brak sylabusa |
Zajęcia specjalizacyjne do seminarium | konwersatorium | 30,0 | Brak nauczyciela | Brak sylabusa |