01
|
Student, który zaliczył przedmiot potrafi: określić różne wzorce praktyki animacyjne stosowane w Polsce i w innych krajach;
|
|
|
02
|
rozróżnić tradycyjne i nowoczesne podejścia do zarządzania działalnością kulturalną na gruncie teoretycznym i praktycznym;
|
|
|
03
|
określić specyfikę funkcjonowania publicznych instytucji kultury różnego typu, pozarządowych organizacji kulturalnych i prywatnych firm z sektora kultury oraz ich pracowników zajmujących różne stanowiska;
|
|
|
04
|
wykazać się podstawowym przygotowaniem metodycznym do samodzielnej pracy w zakresie animacji kultury;
|
|
|
05
|
zastosować w praktyce zasady, metody i formy współczesnej działalności kulturalnej w ramach przedsięwzięć indywidualnych i grupowych, realizując zadania animatorskie i menedżerskie;
|
|
|
06
|
diagnozować źródła niepowodzeń w działalności kulturalnej i projektować propozycje rozwiązywania napotykanych w niej problemów;
|
|
|
07
|
kontaktować się i współpracować z profesjonalnymi animatorami i menedżerami kultury;
|
|
|
08
|
określić zróżnicowanie metod i form działalności kulturalnej w zależności od ich funkcji, profilu, środowiska, statusu;
|
|
|
09
|
samodzielnie analizować i oceniać funkcjonowanie różnych podmiotów działalności kulturalnej oraz pracowników kultury o różnych specjalnościach;
|
|
|
10
|
wykazać zainteresowanie praktycznym doskonaleniem zawodowym z nastawieniem na innowacyjność i kreatywność;
|
|
|
11
|
włączać się w realizację projektów kulturalnych;
|
|
|
12
|
efektywnie uczestniczyć w realizacji działań kulturalnych w różnych rolach, indywidualnie i grupowo, wykonując powierzone zadania oraz realizując własne przedsięwzięcia.
|
|
|