01W
|
Student, który zaliczył moduł, ma uporządkowaną wiedzę na temat procesu kształcenia, (jego podstaw, warunków przebiegu i rezultatów)
|
|
|
02W
|
zna podstawowe pojęcia dydaktyki: uczenie się - nauczanie, cele i efekty kształcenia, samokształcenie
|
|
|
03W
|
zna podstawowe metody nauczania i potrafi je sklasyfikować
|
|
|
04W
|
zna sposoby sprawdzania wyników procesu kształcenia, pojęcie ewaluacji
|
|
|
05W
|
zna strukturę lekcji jako jednostki dydaktycznej oraz wymienia typy lekcji
|
|
|
06W
|
zna istotę edukacji ustawicznej według zaleceń Unii Europejskiej (LLL - Lifelong Learning)
|
|
|
07W
|
zna aspekty prawne funkcjonowania systemu oświaty i szkoły
|
|
|
08W
|
ma wiedzę o pracy nauczyciela jako wychowawcy i opiekuna
|
|
|
09W
|
posiada wiedzę o współpracy szkoły z rodzicami i instytucjami środowiska lokalnego
|
|
|
10W
|
zna kategorie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i charakterystykę ich funkcjonowania w szkole
|
|
|
11U
|
potrafi zanalizować i ocenić przydatność typowych metod i procedur do realizacji zadań dydaktycznych związanych z pracą nauczyciela
|
|
|
12K
|
rozumie konieczność prowadzenia zindywidualizowanych działań dydaktycznych i wychowawczych w stosunku do uczniów uzdolnionych oraz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
|
|
|
13K
|
ma świadomość etycznego wymiaru diagnozowania i oceniania uczniów
|
|
|