Zapomniałeś hasła? |

Przeglądanie efektów uczenia się przedmiotu

Kierunek:Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej, I stopień [6 sem], stacjonarny, ogólnoakademicki, rozpoczęty w: 2023
Specjalność:cały kierunek
Przedmiot:Metodyka muzyki w kl. IV-VIII
Akcje
Drukuj
Symbol Opis Kierunkowe efekty uczenia się Charakterystyki drugiego stopnia PRK
01W Student, który zaliczył przedmiot, zna i rozumie miejsce muzyki w ramowych planach nauczania na poszczególnych etapach edukacyjnych
02W zna podstawę programową muzyki obowiązującą w klasach IV-VIII szkoły podstawowej
03W zna i rozumie integrację wewnątrz- i międzyprzedmiotową oraz zasady projektowania procesu kształcenia oraz rozkładu materiału
04W zna i rozumie kompetencje merytoryczne, dydaktyczne i wychowawcze nauczyciela, w tym potrzebę zawodowego rozwoju
05W zna konwencjonalne i niekonwencjonalne metody nauczania muzyki
06W zna metodykę realizacji poszczególnych treści kształcenia w obrębie przedmiotu szkolnego muzyka
07W zna i rozumie organizację pracy w klasie szkolnej i grupach, w tym potrzebę indywidualizacji nauczania muzyki oraz formy pracy specyficzne dla zajęć muzycznych
08W zna metody kształcenia w zakresie muzyki, a także znaczenie kształtowania postawy odpowiedzialnego i krytycznego wykorzystywania mediów cyfrowych oraz poszanowania praw własności intelektualnej
09W rozumie rolę diagnozy, kontroli i oceniania w pracy dydaktycznej nauczyciela muzyki, w szczególności diagnozy wstępnej grupy uczniowskiej i każdego ucznia w kontekście nauczania muzyki
10W rozumie znaczenie rozwijania umiejętności osobistych i społeczno-emocjonalnych uczniów oraz kształtowania motywacji do uczenia się muzyki
11U potrafi zastosować wiedzę z zakresu dydaktyki muzycznej podczas szkolnej pracy pedagogicznej i wychowawczej mając na uwadze indywidualne potrzeby edukacyjne uczniów
12U wykazuje się umiejętnością samodzielnego opracowania typowych zadań szkolnych z zakresu muzyki oraz analizuje rozkład materiału
13U potrafi dostosować sposób komunikacji do poziomu rozwojowego uczniów
14U potrafi kreować sytuacje dydaktyczne służące aktywności i rozwojowi zainteresowań uczniów muzyką
15U umie podejmować skuteczną współpracę w procesie nauczania muzyki z rodzicami lub opiekunami uczniów, pracownikami szkoły i środowiskiem pozaszkolnym
16U umie dobierać metody pracy klasy oraz środki dydaktyczne, w tym z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnej, aktywizujące uczniów i uwzględniające ich zróżnicowane potrzeby edukacyjne w zakresie edukacji muzycznej
17U potrafi merytorycznie, profesjonalnie i rzetelnie oceniać pracę uczniów oraz konstruować sprawdziany umiejętności uczniów
18U potrafi przeprowadzić wstępną diagnozę umiejętności muzycznych ucznia
19K jest przygotowany do adaptowania metod pracy do potrzeb i różnych stylów uczenia się muzyki przez uczniów
20U jest gotów do popularyzowania wiedzy o muzyce i jej znaczeniu wśród uczniów i w środowisku szkolnym oraz pozaszkolnym