01
|
Opisuje zadania i funkcjonowanie szkoły jako instytucji oświatowo-wychowawczej
|
|
|
02
|
Identyfikuje sposoby organizowania procesu wychowania w szkole, poznaje źródła trudności organizowania procesu wychowania w szkole
|
|
|
03
|
Poznaje zasady współpracy nauczyciela w ramach jego działalności organizacyjno-administracyjnej i organizatorsko-wychowawczej z innymi specjalistami (np. pedagogiem szkolnym, psychologiem, logopedą)
|
|
|
04
|
Analizuje i weryfikuje własny poziom umiejętności z zakresu komunikowania się w relacjach wychowawczych, dzięki czemu potrafi zmienić swoje zachowanie i swobodnie stosować umiejętności asertywne w sytuacjach konfliktowych pojawiających się w grupie
|
|
|
05
|
Posiada umiejętności wnikliwego obserwowania, wyszukiwania i przetwarzania informacji na temat zjawisk społecznych rozmaitej natury przy użyciu różnych źródeł oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów wychowawczych
|
|
|
06
|
Potrafi w praktyce stosować umiejętności wychowawcze w zakresie pracy indywidualnej i grupowej
|
|
|
07
|
Wykazuje aktywność w podejmowaniu wyzwań zawodowych i osobistych; angażuje się we współpracę z różnymi specjalistami
|
|
|
08
|
Jest świadomy problemów w pracy wychowawczej oraz wykazuje gotowość do komunikowania się i współpracy z otoczeniem
|
|
|
09
|
Świadomie rozwija własne kompetencje intra- i interpersonalne oraz wykorzystuje je w pracy wychowawczej
|
|
|