Zapomniałeś hasła? |

Przeglądanie modułowych efektów kształcenia

Kierunek:Filologia romańska (język hiszpański), II stopień [4 sem], stacjonarny, ogólnoakademicki, rozpoczęty w: 2012
Specjalność:B2 kontynuacja spec. nauczycielskiej ze studiów 1 stopnia
Moduł:Praca wychowawcza z młodzieżą
Akcje
Drukuj
Symbol Opis Kierunkowe efekty kształcenia Obszarowe efekty kształcenia
01 Opisuje zadania i funkcjonowanie szkoły jako instytucji oświatowo-wychowawczej
02 Identyfikuje sposoby organizowania procesu wychowania w szkole, poznaje źródła trudności organizowania procesu wychowania w szkole
03 Poznaje zasady współpracy nauczyciela w ramach jego działalności organizacyjno-administracyjnej i organizatorsko-wychowawczej z innymi specjalistami (np. pedagogiem szkolnym, psychologiem, logopedą)
04 Analizuje i weryfikuje własny poziom umiejętności z zakresu komunikowania się w relacjach wychowawczych, dzięki czemu potrafi zmienić swoje zachowanie i swobodnie stosować umiejętności asertywne w sytuacjach konfliktowych pojawiających się w grupie
05 Posiada umiejętności wnikliwego obserwowania, wyszukiwania i przetwarzania informacji na temat zjawisk społecznych rozmaitej natury przy użyciu różnych źródeł oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów wychowawczych
06 Potrafi w praktyce stosować umiejętności wychowawcze w zakresie pracy indywidualnej i grupowej
07 Wykazuje aktywność w podejmowaniu wyzwań zawodowych i osobistych; angażuje się we współpracę z różnymi specjalistami
08 Jest świadomy problemów w pracy wychowawczej oraz wykazuje gotowość do komunikowania się i współpracy z otoczeniem
09 Świadomie rozwija własne kompetencje intra- i interpersonalne oraz wykorzystuje je w pracy wychowawczej