Zapomniałeś hasła? |

Przeglądanie modułowych efektów kształcenia

Kierunek:Filologia romańska (język hiszpański), II stopień [4 sem], stacjonarny, ogólnoakademicki, rozpoczęty w: 2012
Specjalność:nauczycielska B1 bez przygotowania ze studiów 1 stopnia
Moduł:Podstawy dydaktyki (glottodydaktyka ogólna)
Akcje
Drukuj
Symbol Opis Kierunkowe efekty kształcenia Obszarowe efekty kształcenia
01 ma wiedzę o specyfice przedmiotu, zna główne pojęcia glottodydaktyczne a także analizuje i porównuje różne teorie przyswajania języka obcego oraz ich przydatność dla własnych działań dydaktycznych (wybór metod nauczania, świadomość ich teoretycznych przesłanek).
02 zna powiązania glottodydaktyki z innymi dyscyplinami (językoznawstwo, pedagogika, psychologia, psycholingwistyka, socjolingwistyka).
03 zna główne fazy przyswajania języka, różnice pomiędzy naturalnym przyswajaniem a uczeniem się, oraz uwarunkowania psycholingwistyczne bilingwizmu.
04 zna procesy kognitywne charakteryzujące przebieg akwizycji języka obcego w wieku dorastania oraz osób dorosłych, a także ich uwarunkowania biologiczne i społeczne, oraz indywidualne zdolności w uczeniu się języka obcego
05 potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę z zakresu glottodydaktyki, formułować problemy istotne dla nauczyciela języka obcego na III i IV etapie edukacyjnym
06 potrafi integrować wiedzę z zakresu językoznawstwa i psychologii w celu interpretacji procesów kognitywnych w akwizycji języka, przygotowując się do analizowania rzeczywistego przebiegu tych procesów na lekcji języka obcego.
07 posiada świadomość poziomu swojej wiedzy teoretycznej z zakresu glottodydaktyki i jest przygotowany do samodzielnego jej pogłębiania i aktualizowania.
08 ukierunkowuje swoje zainteresowania i określa zadania istotne dla praktycznych działań nauczyciela języka obcego w gimnazjum i liceum