01
|
Student potrafi opisać znaczenie metod bioinformatycznych w rozwoju nauk medycznych i biotechnologicznych
|
|
|
02
|
Student potrafi opisać znaczenie metod bioinformatycznych w rozwoju nauk medycznych i biotechnologicznych
|
|
|
03
|
Student potrafi scharakteryzować szczegółowo właściwości cząsteczek DNA i białek na podstawie komputerowo przetworzonych informacji o ich pierwszorzędowej strukturze
|
|
|
04
|
Student potrafi posługiwać się specjalistycznym słownictwem z zakresu bioinformatyki
|
|
|
05
|
Student potrafi zstosować podstawowe narzędzia i algorytmy bioinformatyczne w samodzielnie prowadzonych analizach sekwencji DNA i białek
|
|
|
06
|
Student potrafi interpretować i wyciągać wnioski z przeprowadzonych in silico analiz
|
|
|
07
|
Student rozumie konieczność tworzenia i rozwijania publicznych biologicznych baz danych
|
|
|
08
|
Student rozumie pomocniczy charakter narzędzi bioinformatycznych w określaniu funkcji genów i białek
|
|
|