01
|
Potrafi szczegółowo scharakteryzować właściwości cząsteczek DNA i białek w oparciu o komputerowo przetworzone informacje dotyczące ich struktury pierwszorzędowej
|
|
|
02
|
Potrafi wymieniać ischarakteryzować oraz rozumie zasady działania narzędzi do komputerowej analizy sekwencji DNA i białek
|
|
|
03
|
Wskazuje i charakteryzuje osiągnięcia bioinformatyki, które pozwalają na rozwój medycyny oraz różnych gałęzi biotechnologii
|
|
|
04
|
Samodzielnie przeprowadza proste analizy sekwencji DNA i białek oraz dobiera podstawowe algorytmy bioinformatyczne do planowanych analiz sekwencji DNA i białek
|
|
|
05
|
Weryfikuje, interpretuje i wyciąga wnioski z przeprowadzanych in silico analiz
|
|
|
06
|
Posługuje się fachowym słownictwem z zakresu bioinformatyki
|
|
|
07
|
Wykazuje kreatywność w samodzielnym planowaniu komputerowych analiz sekwencji DNA i białek oraz jest przekonany o konieczności rozwijania i tworzenia nowych zaawansowanych narzędzi i algorytmów do analiz bioinformatycznych wymuszonych szybkim postępem biologii molekularnej
|
|
|
08
|
Wykazuje krytycyzm w interpretacji uzyskiwanych wyników i świadomości ich charakteru jako pomocniczego narzędzia w przewidywaniu funkcji genów i białek
|
|
|