01
|
Student, który zaliczył przedmiot, potrafi: dookreślić: pojęcie, zadania i funkcje animacji społeczno-kulturalnej, artystycznej, animatora działającego na tych polach, wymienić i omówić różnego typu uwarunkowania animacji. główne kategorie, problemy i dylematy funkcjonujące na gruncie klasycznej i współczesnej teorii i praktyki animacji społeczno-kulturalnej
|
|
|
02
|
wskazać i scharakteryzować najważniejsze koncepcje i modele animacji w różnych krajach oraz pozycje literatury przedmiotu i jej autorów reprezentujących klasyczny i współczesny dorobek teoretyczny tego zakresu
|
|
|
03
|
przedstawić argumenty świadczące o specyfice koncepcji animacji i działań animatorów na tle innych paradygmatów działalności społeczno - kulturalnej i artystycznej oraz dowodzące o wartości tego typu aktywności w kontekście współczesnych zagrożeń i wyzwań cywilizacyjnych
|
|
|
04
|
dostrzec i dokonać krytycznego oglądu nowych przestrzeni i form działalności/aktywności animacyjnej w kraju i na świecie
|
|
|
05
|
pozyskiwać i dokonywać krytycznego bieżącego oglądu różnego typu źródeł zawierających informacje niezbędne dla celów permanentnego samodoskonalenia kompetencji animacyjnych
|
|
|