01
|
Student potrafi wskazywać obszary działania i interdyscyplinarny charakter bioinformatyki oraz charakteryzować sposób przetwarzania i zapisu informacji w biologicznych bazach danych
|
|
|
02
|
Student potrafi opisywać i tłumaczyć wpływ nagromadzonych w biologicznych bazach danych informacji na rozwój biotechnologii i nauk biomedycznych
|
|
|
03
|
Student potrafi wykorzystywać zasoby biologicznych i literaturowych baz danych
|
|
|
04
|
Student potrafi poprawnie interpretować komputerowo przetworzone i zapisane w bazach danych informacje dotyczące procesów biologicznych
|
|
|
05
|
Student potrafi wykorzystywać informacje zgromadzone w biologicznych bazach danych do projektowania eksperymentów w badaniach biotechnologicznych i biomedycznych
|
|
|
06
|
Student potrafi posługiwać się podstawową terminologią z zakresu bioinformatyki
|
|
|
07
|
Student ma świadomość konieczności tworzenia i rozwijania publicznych biologicznych baz danych
|
|
|
08
|
Student wykazuje przekonanie o istotności informacji zgromadzonych w bazach danych, możliwości ich praktycznego wykorzystywania oraz potrzebie integracji informacji pochodzących z różnych źródeł wiedzy w przy tworzeniu baz danych w celu pełnego opisu zawartych w nich zjawisk i procesów biologicznych
|
|
|