01W
|
Zna i definiuje podstawową terminologię związaną z opisem i określaniem elementów muzycznych, interpretacją symboli i oznaczeń wykonawczych.
|
|
|
02W
|
Rozpoznaje w tekście nutowym i stosuje w praktyce zasady: kształtowania przebiegów rytmicznych, melicznych, skale, oznaczenia wykonawcze, skróty pisowni muzycznej
|
|
|
03W
|
Projektuje schematy improwizacji z wykorzystaniem różnorodnego materiału dźwiękowego i rytmicznego, skrótów i symboli notacji.
|
|
|
04U
|
W oparciu o poznane zasady pisowni muzycznej potrafi odczytać partyturę i przygotować interpretację utworu na poziomie szkolnej edukacji muzycznej.
|
|
|
05U
|
Posiada podstawowe umiejętności dotyczące odczytywania znaków tradycyjnej i współczesnej notacji muzycznej.
|
|
|
06U
|
Umie analizować oraz interpretować znaki pisowni muzycznej konieczne do całościowego oczytania i wykonywania tekstu muzycznego
|
|
|
07K
|
Ma świadomość konieczności posiadania wysokiego poziomu wiedzy i umiejętności dla kolejnych etapów edukacji oraz przyszłej pracy zawodowej.
|
|
|
08K
|
Potrafi poszerzać i korygować zakres poznanej wiedzy, oraz umiejętnie go stosować we własnej praktyce wykonawczej.
|
|
|
09K
|
Dostrzega korelacje różnych zagadnień teoretycznych i umiejętności praktycznych.
|
|
|