01W
|
Znajomość charakterystyk rozwoju dzieci w okresie adolescencji i wczesnego dorastania
|
|
|
02W
|
Znajomość zaburzeń funkcjonowania w okresie adolescencji i wczesnego dorastania
|
|
|
03W
|
Znajomość głównych form aktywności i kontaktów społecznych uczniów
|
|
|
04W
|
Znajomość psychologicznych aspektów pracy z uczniami w okresie dorastania
|
|
|
05U
|
Umiejętność wykorzystywania wiedzy na temat rozwoju uczniów na III i IV etapie nauczania do interpretowania ich zachowań i racjonalnego kształtowania praktyki nauczania
|
|
|
06U
|
Umiejętność formułowania diagnoz, interpretacji ich wyników i podejmowania działań korekcyjnych w oparciu o wypracowane wnioski
|
|
|
07U
|
Umiejętność rozwiązywania konfliktów i sytuacji trudnych
|
|
|
08K
|
Świadomość konieczności ciągłego zdobywania wiedzy i pogłębiania doświadczeń niezbędnych w pracy pedagogicznej
|
|
|
09K
|
Świadomość roli i potrzeby podejmowania zindywidualizowanych działań dla zapewnienia optymalnych warunków rozwoju uczniów
|
|
|